Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ? "Ποιό επάγγελμα μου αρέσει και γιατί". Δείτε τις εκθέσεις πάνω σε αυτό το θέμα δύο μαθητών!!!!

                            Έκθεση 1η
Εγω θα ηθελα να ανειξω ενα μαγαζει να πουλαο Σουφλακια για μου αρεσει να ......


 φιαχνω σουφλακια γιατι μου αρεσε να φιαχνο φιατα και μουαρεσε αυτο το επαγγελμα με αρεση μαγιρευα το πολη κρεα  και και τσατσικι......να κοβο ντοματα να τηγανηζω πατατενακοβο γιρο και ψηνο ποτε κοτοπουλο μπιφτεκια λουκανικο και να φιαχνο τα κουτια να τα βαζω μεσε το κοπουλα να ψηνο το ψωμι για αυτο μου αρεσει τοσο πολη να εξεπερετω τους ανθροπους και μετα να φιαχνο σουφλακια και να τα φιαχνω για του ανθροπους και να του εξηπηρετο.Αυτη η δουλια μου αρεσει πολυ να αξεπερετα του ανθροπου να του βινο οτι μουζιτισουν και ναμην ειμε αγενης και να ταχο τοσο ακριβα να κλεβο τους ανθροπους και να ειμαι τοσος καλος μαζι του και να μην αγενης για μου αρεσει το σο πολυ αυτη η δουλια να εξεπεριτο τους ανθροπους.


Έκθεση 2η

Εμενα επαγγελμα που μου αρεση ειναι μπαρμαν η ντιζεη αλα μαρεση και ο ηλεκτολογος αλα προτιμο μπαρμαν γιατη δουλευης το βραδη μεσα σε φωτα εχει και καλιπαρεα καλα κοριτσια καλα αγορια ακους ορεες μουσικες πινης το ποτακι σου τον καφεσ ου η ο τη αλλο θελεις, ανεθελουν τα κοριτσι α κεχορε υουν ακομα ενα πραγμα πουμουα ρεση σ’ αυτην τη δουλια ειναι το οτη καθεσε το πρωη και δουλευης το βραδη και σ επλιρονουν και πιο καλα γιατη δουλευης βραδινος και περνης, πιο πολα λεύτα απο επανπου δουλευη τα πρωη.
Η δουλια τουμπαρμαν ειναι πολιπιο ευκολι και ποιο ευχαριστη αλλα και πιο πολυ ξεκουραστη αυτη η δουλια του μπαρμαν ειναι να δινης ενα ποτιρακη ποτο η μια μπιρα και καθεσεκεσεπλιρο
νουνε αυτη ειναι η δουλια πουμουαρεσησανεπαγγελμα γιατη εχει μια ευχαριστη ζωη καιμια ευχαριστη παρεα γιατην ζωησου γιατη ο ανθρωπας δεν ζη χωρης παρεα και φιλους καλους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου