Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Η προσευχή του Πανούση και του Μάλαμα

Ο Τζίμης Πανούσης και ο Σωκράτης Μάλαμας σε μια διασκευή του ρεμπέτικου τραγουδιού «η προσευχή του μάγκα» γνωστό και ως «Θέε μου μεγαλοδύναμε»....

Οι στίχοι είναι του Τζίμη Πανούση, στο γνωστό σατιρικό του ύφος, και το τραγούδι περιλαμβάνεται στο 45αρι δίσκο βινιλίου που συνοδεύει το περιοδικό ΜΕΤΡΟ που επανακυκλοφορεί.

Διασκευή-Στίχοι: Τζίμης Πανούσης
Ενορχήστρωση: Βασίλης Γκίνος
Ερμηνεία: Τζίμης Πανούσης & Σωκράτης Μάλαμας

Θεε μου μεγαλοδύναμε
που είσαι ψηλά 'κει πάνω
ρίξε τη νόσο καλαζάρ Θεούλη μου
στους σκύλους των κομμάτων

Εκεί που τρώει ο Πάγκαλος
με τα χρυσά κουτάλια
βάλε στη σούπα τους σκατά Θεούλη μου
να του κοπούν τα σάλια

Δώσε κουράγιο στο λαό
και στους τυραννοκτόνους
ν' απαλλαγούμ' απ' τους βαλτούς Θεούλη μου
και τους ευρωμασόνους

Κι όταν θα σβήσει ο αργιλές
και βγουν τρανσέξουαλ νάνοι
βαλ' όλους τους αγγέλους σου Θεούλη μου

να πουν το νάνι - νάνι
tvxs

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου