Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

"Το παπάκι " ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑ ΑΣΙΜΟΥ. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΑΓΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ. {ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ}

Το τραγούδι αυτό είναι ένα νανούρισμα, που έγραψε ο Νικόλας Άσιμος, ένας  από  τους  "τρείς  Αγίους των Εξαρχείων" ( μαζί  με  τον  Παύλο  Σιδηρόπουλο   και  την  Κατερίνα Γώγου)  για να κοιμίζει την κόρη του........
στο υπόγειο της Αραχώβης. Η Αλεξίου το έκανε πρόβα στο στούντιο. 

Ο ηχολήπτης ηχογραφούσε διακριτικά. Στη μέση της πρόβας σηκώθηκε ο Άσιμος, άνοιξε μόνος του την πόρτα και μπήκε στο στούντιο. Περιφερόταν πίσω απ τη Χαρούλα. Άρχισε ξαφνικά να τραγουδά, ενώ βρισκόταν ακόμα πίσω της.  Ο Άσιμος ήταν βουρκωμένος. Τραγουδούσε για πάρτη του αυτό που άκουγε εκείνην την στιγμή. Και η Χαρούλα ήταν συγκινημένη. Ούτε γύρισε να δει που βρισκόταν ο Νικόλας, τι έκανε. Είχε μπει κι εκείνη σ’ αυτό που συνέβαινε. Γιατί συνέβαινε κάτι ακαριαίο και μαγικό.

Χάρις Αλεξίου, Βασίλης Παπακωνσταντίνου και Νικόλας Άσιμος καθιστοί στο πάτωμα και όρθιος από πάνω ο Θανάσης Μπίκος. 


Στίχοι: Νικόλας Άσιμος
Μουσική: Νικόλας Άσιμος
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου

Έχω ένα παπάκι να μου κάνει πα
να μου κάνει πα, πα, πα
Και ένα κουνελάκι που όλο μου κουνάει
που όλο μου κουνάει τ' αφτιά
Και δε μου καίγεται καρφί
αν εσύ περνάς και δε μου ξαναμιλάς
Ίσως να ξανάρθεις όταν θα έχω πια
όταν, θα έχω πια χαθεί
κι ή θα μ' έχουν θάψει ή θα έχω μα-
ή θα έχω μαραθεί
Και ας μη σου καίγεται καρφί
Και ας συνήθισες και ας συνήθισες και εσύ


ΑΝ  ΘΕΛΕΤΕ  ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΚΑΙ  ΝΑ  ΔΕΙΤΕ  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ  ΓΙΑ  ΤΟΝ  ΝΙΚΟΛΑ  ΑΣΙΜΟ  ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ  ΣΤΟ  ΑΦΙΕΡΩΜΑ  ΜΑΣ ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου