Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 18 Απριλίου σήμερα......

Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

ΜΑΡΙΑ ΤΟΠΑΛΗ* ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΠ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ. ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΑΚΡΥΣΩ !ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΤΟ ΑΓΑΠΩ ΜΕ ΠΑΘΟΣ

Δεν έχω λόγια να σας ευχαριστήσω για αυτό που κάνατε. Νομίζω πως υπερβάλλετε στον έπαινο, εγώ είμαι ερασιτέχνης σε όλα αυτά με τα οποία καταγίνομαι- απλώς προσπαθώ να μείνω σταθερή σε αυτό που κάνω, και το οποίο αγαπώ πολύ. Ο αληθινά σπουδαίος άνθρωπος είναι, βέβαια,.....

ο Κούσουλας, αυτό το ξέρετε και δεν περιμένετε εμένα να το πω. Με πετυχαίνετε σε διακοπές με πολύ κακή σύνδεση στο διαδίκτυο, μα από τις 23 Αυγούστου που θα είμαι και πάλι στην Αθήνα θα το δείξω στον πατέρα μου που, όπως φαντάζεστε, θα συγκινηθεί ακόμη περισσότερο από μένα.
Το χωριό μας το αγαπώ με πάθος, άλλη υπόθεση ότι δεν έρχομαι συχνά. Είναι συνέχεια ζωντανό στις κουβέντες μας με τον πατέρα μου και με τον Κούσουλα. Δεν είναι συνηθισμένο μέρος. Μπορεί να λένε το ίδιο όλοι για τον τόπο μας, εμείς όμως γνωρίζουμε ότι η Σουβάλα είναι ιδιαίτερο μέρος, ακόμη κι η ενασχόλησή μας με τα γράμματα με το πάθος με το οποίο το κάνουμε συνδέεται, νομίζω, μαζί της. 
Θα χαρώ πολύ να διατηρήσουμε την επαφή μας. Σας ευχαριστώ και πάλι από την καρδιά μου, με έχετε κάνει να κοκκινίσω και να δακρύσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου