Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

KIKH NIKOΠΟΥΛΟΥ* Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς για το αφιέρωμά σας . Είμαι πολύ συγκινημένη. Μέ τιμά ιδιαιτέρως.

Είμαι πολύ συγκινημένη και βαθιά προβληματισμένη για το αφιέρωμά σας! ....
Με τιμά ιδιαιτέρως. Δεν ξέρω τι να πω! Πώς να εκφράσω τα συναισθήματά μου!
Ένα Μεγάλο Ευχαριστώ από καρδιάς είναι λίγο.
Με δάκρυα χαράς στα μάτια, σας φιλώ και σας εμπιστεύομαι.  
Κική Νικοπούλου

Σας κοινοποιώ ένα ποίημα μου για τον αγώνα της επιστροφής των μαρμάρων του Παρθενώνα.

"Λιάζομαι ακίνητη σα σαύρα του καλοκαιριού.
Αφημένη στην καυτή αίσθηση της έμπνευσης
και εκτεθειμένη στο απρόβλεπτο της ώρας,
μαζεύω σκόρπιες αντιδράσεις του κινδύνου
και προσποιούμαι τη νεκρή. Δεν αναπνέω!
Πρόβα σε σκηνή θανάτου ή αθανασίας.
Με το χρόνο σύμμαχο πετρώνω.
Μεταμορφώνομαι, γίνομαι άγαλμα.
Η έκτη κόρη που επιστρέφει
στο γνωστό βά(ρα)θρό της
γεμάτη ερωτήματα και εκτίναξη
αγκαλιάζοντας επιτέλους τις άλλες,
λίγο πριν μας ακρωτηριάσουν". 

(από την ανέκδοτη ποιητική μου συλλογή ΕΚ-ΠΟΙΕΙΝ)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου