Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΩ << ΟΧ Ι >>

Γράφει ο Πέτρος Βέργος.


Ομολογώ ότι παρά την σοβαρότητα των στιγμών, αυτή ήταν η ευκολότερη πολιτική απόφαση που πήρα ποτέ και δεν καταλαβαίνω γιατί επικρατεί τόση ένταση.....

Παρακολουθώ τον πανικό που γίνεται, ειδικά στα ΜΜΕ, όπου όλοι προσπαθούν να πείσουν όλους για το τι θα πρέπει να ψηφίσουν,  όχι πάντα με τον ενδεδειγμένο τρόπο. Επιχειρήματα ένθεν κακείθεν, ενίοτε με σκληρές έως υβριστικές εκφράσεις, με εκβιαστικά έως και ψεύτικα διλήμματα.
Οι μεν που "δεν καταλαβαίνουν" και κάνουν λάθος και επομένως θα πρέπει να πειστούν και να ψηφίσουν ότι προτείνουν οι δε και τούμπαλιν.
Ο λόγος φυσικά για το Δημοψήφισμα της Κυριακής 5/7/2015.
Τα πράγματα για μένα είναι απλά. 

Ζούμε τα αποτελέσματα μιας μακροχρόνιας διακυβέρνησης από τις πολιτικές ηγεσίες ΠΑΣΟΚ+ΝΔ, οι οποίες κυβέρνησαν αυτόν τον τόπο εναλλάξ τα τελευταία 40 χρόνια.
Εκ του αποτελέσματος προκύπτει ότι οι ηγεσίες αυτές, δούλεψαν για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων, μιζόθηκαν, "έφαγαν", "τάϊσαν", κατασπατάλησαν και τελικά διέλυσαν την Ελληνική οικονομία. 
Μας έβαλαν χωρίς να μας ρωτήσουν στην ζώνη του Ευρώ, μας έχωσαν και πάλι χωρίς να μας ρωτήσουν στα μνημόνια, μας φόρτωσαν και τα χρέη των ιδιωτικών τραπεζών και τώρα έχουμε και το ευρω-ιερατείο να μας στέλνει τελεσίγραφα και να μας απειλή με το game over.
Σήμερα βλέπουμε τους Σαμαρά, Βενιζέλο, Σημίτη, Παπανδρέου, Ντόρα, Κυριάκο, Άδωνη, Βορίδη, Ποτάμιδες και όλους αυτούς που ξέσκισαν τη χώρα και την οδήγησαν στην χρεοκοπία, σε αγαστή συνεργασία με τους Μπόμπολα, Λάτση, Βαρδινογιάννη, Αλαφούζο και οι λοιπούς ολιγάρχες, να κινούνται στο ίδιο μήκος κύματος με τους Πρετεντέρη, Μπάμπη, Όλγα, Τσίμα, και τις λοιπές ανεξάρτητες πένες της δημοσιογραφίας, που δίνουν τον υπερπάντων αγώνα για να ψηφίσουμε ΝΑΙ την Κυριακή. 
Όλοι αυτοί εξυπηρετούν τα συμφέροντά τους και ψηφίζουν ΝΑΙ.
Εάν τώρα εσύ νομίζεις ότι έχεις τα ίδια συμφέροντα με αυτούς που προανέφερα δεν έχεις παρά να ψηφίσεις το ίδιο...
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ "ΟΧΙ".

5 σχόλια:

  1. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8ficO3VE7-A

    ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8ficO3VE7-A

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω μια απορία....Η πρόταση Τσίπρα ήταν ύψους 8 δις. Η πρόταση των θεσμών ήταν 9 δις. Μπορεί να με πληροφορήσει
    ο κ. Βέργος που γράφει τα παραπάνω, πώς γίνεται κάποιος οπαδός του ΝΑΙ να είναι προδότης και ταγματασφαλίτης
    και ο οπαδός του ΟΧΙ εθνικά υπερήφανος. Ένα δις μόνο, είναι ρε παιδιά η διαφορά, απο την εθνική μειοδοσία
    στην εθνική αξιοπρέπεια ! ! ! ! ! Δεν αξίζει κάν να διχαστεί ένας λαός ! ! ! ! Και κάτι άλλο...Εγώ που θέλω να φύγουμε εντελώς απο το ευρώ, τί πρέπει να ψηφήσω?
    Γιατί το ΟΧΙ, λέει ΝΑΙ στο ευρώ. Αυτά.......
    Γιάννης Αθ. Λαγός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλτατε γιαννη μη το τοποθετεις ετσι
    Ψηφιζουμε οχι στον εκβιασμο των δανειστων οχι στον εξευτελισμο ενος ολοκληρου λαου οχι στην ανεργια οχι στη μειωση μισθων συνταξεων οχι σε νεα αγρια φορολογια εχουμε υποχρεωση να το κανουμε για τα παιδια μας .φυσικα ολοι ελληνες ειμαστε αλλα ο καθενας προσωπικα αναλαμβανει την ιστορικη ευθυνη για αυτα που θα συμβουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες,
    κρατάω μαχαίρι,
    έχω στα στήθια μου τους στίχους του Σεφέρη,
    έχω του Γκάτσου την Αμοργό,
    έχω τον Κάλβο, τον Σολωμό.
    Δε σε φοβάμαι.

    Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες,
    φύγε Μελίνα,
    έχω έναν ήλιο φυλαχτό απ’ τη Βεργίνα,
    έχω τον Όλυμπο, τον Υμμητό,
    το Παλαμίδι, την κύρα της Ρω.
    Δε σε φοβάμαι.

    Δε σε φοβάμαι,
    δε σε φοβάμαι,
    με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω
    και κοιμάμαι.

    Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες,
    φύγε σου λέω,
    έχω μια θάλασσα αγάπες στο Αιγαίο,
    έχω στην Κτήτη ένα Θεό,
    ένα ακρωτήρι κι ένα σταυρό.
    Δε σε φοβάμαι.

    Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες,
    φύγε απ’ τη μέση,
    έχω ένα δέντρο στην Επίδαυρο φυτέψει,
    έχω μια ορχήστρα κι ένα βωμό,
    έχω το λόγο μου τον τραγικο.
    Δε σε φοβάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή