Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ. “ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ… ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ ΠΟΥ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ” Ο ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ ΘΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕ ΓΙ ΑΥΤΟΝ (BINTEO)

Θέση για το επερχόμενο δημοψήφισμα, πήρε απόψε ο μεγάλος ροκάς τραγουδιστής, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, με ανάρτηση του στο youtube, όπου σήκωσε βίντεο με το τραγούδι του “ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ”, και στην εισαγωγή του έγραψε…
“Την Κυριακή παίρνουμε πίσω την ζωή μας.
Τους λέμε ένα βροντερό ΟΧΙ σε όλα

που κουρέλια κάνουν τα όνειρα μας”




3 σχόλια:

  1. Λείπει ο Μάρτης;;....Κάνε κράττει μεγάλε, μην μπλέκουμε τον ΦΠΑ στον Τουρισμό πχ με τον Καραϊσκάκη. Μείνε στην τέχνη. ΔΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «Μου γράφεις ένα μπουγιουρντί, λέγεις να προσκυνήσω κι εγώ, πασά μου, ρώτησα τον πούτζον μου τον ίδιον κι αυτός μου αποκρίθηκε να μην σε προσκυνήσω κι αν έρθεις κατ’ επάνω μου, ευθύς να πολεμήσω»4 Ιουλίου 2015 στις 9:23 π.μ.



    Την 1ην Ιουλίου 1823 ο Μαχμούτ πασάς έστειλε στον Καραϊσκάκη επιστολή:

    «Με λέγουν Μαχμούτ πασιά Σκόδρα,. Είμαι πιστός, είμαι τίμιος. Το στράτευμά μου το περισσότερον σύγκειται από χριστιανούς. Εδιορίσθην από τον Σουλτάνον να ησυχάσω τους λαούς. Δεν θέλω να χύσω αίμα. Μη γένοιτο. Όποιος θέλει να είναι με εμένα, πρέπει να είναι πλησίον μου. Όποιος δεν θέλει ας καρτερεί τον πόλεμό μου. Δέκα πέντε ημέραις σας δίδω καιρόν να σκεφτείτε».

    Σε Τούρκο συνομιλητή του λέει «Ιδού οι Έλληνες! Αυτοί σας χέζουν και τώρα και πάντα».
    Ο Καραϊσκάκης απάντησε με άλλη επιστολή:

    «Μου γράφεις ένα μπουγιουρντί, λέγεις να προσκυνήσω
    κι εγώ, πασά μου, ρώτησα τον πούτζον μου τον ίδιον
    κι αυτός μου αποκρίθηκε να μην σε προσκυνήσω
    κι αν έρθεις κατ’ επάνω μου, ευθύς να πολεμήσω»

    Σ.Β
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή