Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΥ ΒΑΖΕΙ ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ... Και ο κατά 50 χρόνια (!) μεγαλύτερός της και πολύ γνωστός Έλληνας ηθοποιός με το μαγιουδάκι του κάνει τρελίτσες ....ΔΕΙΤΕ [εικόνες,βίντεο]




 Κ.Κ
Μπορεί σε λίγους μήνες ο ηθοποιός  μας  να   ...παράωριμάζει, ωστόσο αυτό δεν τον πτοεί ούτε από το να παίζει στο θέατρο, ούτε από το να κάνει τις βουτιές του στην παραλία........

Ο φωτογραφικός φακός γνωστού   περιοδικού «συνέλαβε» τον δημοφιλή ηθοποιό  Κώστα  Βουτσά  παρέα με την κατά 50 χρόνια νεότερη σύντροφό του Αλίκη Κατσαβού να απολαμβάνουν το πρωινό τους μπάνιο στον Αστέρα της Βουλιαγμένης.

                  
       Ο Βουτσάς με το μαγιό του κάνει τρελίτσες με την κατά 50 χρόνια νεότερη σύντροφό του [εικόνες]
Η Αλίκη Κατσαβού, εντυπωσιακή με το μπικίνι της, δεν σταμάτησε λεπτό να φροντίζει τον ηθοποιό και να του δείχνει την αγάπη της, ενώ ο Κώστας Βουτσάς από την άλλη απόλαυσε τις βουτιές του και… γυμναστικούλα στη θάλασσα.

                       voutsas4

                       voutsas3


   

                               voutsas2

                   voutsas1



Ο αγαπημένος ηθοποιός απαντάει στις ερωτήσεις του Γιώργου Μπέζα για το περιοδικό YOU.

Έρωτας στα 80 υπάρχει;
Είμαι 83! Και είμαι ερωτευμένος με την Αλίκη Κατσαβού.
Βγήκατε, μάλιστα, και φωτογραφίες να φιλιέστε στα μπουζούκια…
Ναι, και βγήκαν κάποιοι δημοσιογράφοι και είπαν ότι το ήξερα, και ντροπή, και τέτοια… Δεν με νοιάζει. Ξέρεις τι λέω; Εκεί που είσαι ήμουνα και εδώ που είμαι θα ‘ρθεις!
Σας ενόχλησε το σχόλιο του Γιώργου Λιάγκα, που είπε ότι δεν έχετε ανάγκη να ξερογλείφεστε στα 80 δημόσια με την πιτσιρίκα;
Δεν καθόμαστε στο σπίτι, είμαστε συνεχώς έξω, πάμε σε μπαράκια, ταβέρνες, όποτε κάθομαι στο σπίτι είμαι “ωχ και ωχ”! Τη στιγμή που φιλούσα στο στόμα την Αλίκη έτσι νιώσαμε, έτσι κάναμε και δεν θα δώσω λογαριασμό σε κανέναν…
Προχθές η Φαίη στα Καρντάσιανς είπε πως έβγαινε με τον Γιώργο Λιάγκα για έξι μήνες και δεν είχαν ανταλλάξει ούτε φιλί. Πώς το βλέπετε;
(Γελάει) Αλήθεια; Εγώ “καληνυχτάκιας” δεν ήμουν ποτέ!
Θα σας ενοχλήσει αν πούνε “κοίτα, ο γέρος με τη μικρούλα”;
Γελάω, δεν με ακουμπάνε αυτά…
Σεξ στα 80 υπάρχει;
Πάλι μου κόβεις χρόνια! 83 είμαι και, ναι, κάνω σεξ. Το σεξ κρατάει την σχέση… με διάφορους τρόπους.
Ερωτικά βοηθήματα παίρνετε;
Θα σου πω, πίνω σπιρουλίνες, βασιλικό πολτό, γύρη…
Κάποιος θα πει “μα τι λέει ο Βουτσάς, τρελάθηκε”;
Ναι, τρελάθηκα και σεξ κάνω και παιδί αν μπορούσα με την Αλίκη θα έκανα!»





ΚΟΥΣ-ΚΟΥΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου