Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Αδέλφια Μπουντόυνη. Δαίμονες των εγχόρδων! - ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ !

String Demons (δαίμονες  των  εγχόρδων) Τα "Καγκέλια","τα  ματόκλαδα"   καί "τα  καβουράκια"... αλλιώς!....

  Μετά τα «Καβουράκια» του Τσιτσάνη, οι String Demons, τα αδέλφια Κωνσταντίνος και Λυδία Μπουντούνη
  μέσα από τη συνεργασία τους με τη Βασιλική Καρακώστα, παρουσιάζουν τη διασκευή τους με τσέλο και βιολί, πάνω στα πολυσυζητημένα, τον τελευταίο καιρό, «Καγκέλια».

Ο βιολοντσελίστας Κωνσταντίνος Μπουντούνης και η βιολονίστα Λυδία Μπουντούνη, ή αλλιώς «Δαίμονες των Εγχόρδων», ξεκίνησαν να συνεργάζονται το 2010, μετά από μια πορεία με σπουδές, βραβεύσεις σε διαγωνισμούς, ηχογραφήσεις, συμμετοχές σε cd και συναυλίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα τελευταία χρόνια γραφούν τραγούδια. Μαζί με τη Βασιλική Καρακώστα(δυό  λόγια  παρακάτω) ηχογράφησαν το 2012 το δίσκο «Τα επικίνδυνα». Έχουν ασχοληθεί με όλα τα στυλ της μουσικής, αφού το πρόγραμμά τους, έκτος από δικά τους έργα (Ποντιακό καζίνο, Πειρατικό, Βίος και Αλητεία κ.ά.), περιλαμβάνει διασκευές τους που ξεκινούν από τον Bach, το Vivaldi, το Χατζιδάκι και φτάνουν στους Iron Maiden, τους Queen, τo Βαμβακάρη και τον Τσιτσάνη δίνοντας πάντα στα δυο αυτά παμπάλαια όργανα τη ροκ, κλασσική, λαϊκή άλλα και ποπ «μορφή» που τους αξίζει και ενώνοντας γερά την ελληνική μουσική παράδοση με την ευρύτερη δυτική μουσική.

 ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ......ΠΟΙΑ  ΕΙΝΑΙ?
#Τον πρώτο μου αέρα τον πήρα στη Λαμία 22 Απριλίου τ
ο 1982. Έζησα για 10 χρόνια στο
ψαροχώρι της Γλύφας, με θάλασσα, ψάρεμα, φέριμποτ κ
αι το μπακάλικο των παππούδων
μου, ακούγοντας τις βυζαντινές ψαλμωδίες του παπά-π
αππού μου διέσχισα τον Κάμπο της
Θεσσαλίας για λίγα χρόνια και έζησα την εφηβεία μου
στον Βόλο!



Πρώτη φορά
τραγούδησα με την συνοδεία μπουζουκιού του πατέρα μ
ου Βασίλη και το πρώτο μου
τραγούδι μου το έμαθε η μάνα μου Αναστασία. Επαγγελ
ματικά τραγούδησα με ορχήστρες
δημοτικές στα πανηγύρια του Πηλίου, λαϊκές, ρεμπέτι
κες, παραδοσιακές, έντεχνες αλλά και
με ροκ διαθέσεις.
Ήρθα στην Αθήνα και συνεργάστηκα με πολλούς ανθρώπο
υς που λάτρευαν την τέχνη της
μουσικής. Δεν θα πω τα ονόματα όλων αυτών για να μη
νομίσουν πως τους χρησιμοποιώ
προς όφελος της γνωστοποίησης μου.

Δεν μπορώ να μην πω όμως, πως σ' ένα μεγάλο κομμάτι
της σταδιοδρομίας μου βρέθηκα
σε σκηνές μαγικές, ως κορυφαία στους “Αχαρνής” μέχρ
ι την Ιαπωνία και τα Βαλκάνια με
τον κύριο Διονύση Σαββόπουλο.
Με τον κύριο Νίκο Πορτοκάλογλου πραγματοποίησα τον
πρώτο μου δίσκο "Σβούρα και
άλλες ιστορίες", σε στίχους και μουσικές δικές του,
η Αστροπαλιά είναι ένα από τα
τραγούδια που ξεχώρισε και αγαπήθηκε !
Ολοκλήρωσα τις πανηγυριώτικες σπουδές μου με τον δε
ξιοτέχνη του κλαρίνου κύριο
Πετρολούκα Χαλκιά, μια Πρωτομαγιά στο Terra Vibe.
Αφού ευχαριστήθηκα όλα αυτά, συνέχισα την πορεία μο
υ και έφτιαξα την παράσταση
“Κουρελού” 2009-2011,συνεργάστηκα με τους Fanfara T
ransilvania ορίτζιναλ ορχήστρα
πνευστών από τη Ρουμανία και έτσι στα άκρα που κινο
ύμουν, συνάντησα τον Κωνσταντίνο
Μπουντούνη και τη Λυδία Μπουντούνη δύο από τους καλ
ύτερους μουσικούς δεξιοτέχνες#

{ΣΗΜΕΙΩΣΗ*Θα  ακολουθήσει  κάποια  στιγμή  και  ειδικό  αφιέρωμα
 στην Κα  Βασιλική  Καρακώστα
}


                          "Γ"





Απο την καταπληκτική συναυλία που μας χάρισαν τα αδέρφια Κωνσταντίνος και Λυδία Μπουντούνη στο Δημοτικό Θέατρο Αλεξανδρούπολης 29.09.2014
Στο βίντεο παίζουν ένα δικό τους κομμάτi του Βαμβακ'αρη "Τα ματόκλαδα".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου