Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΧΩΡΙΟ – ΣΟΥΒΑΛΑ - ΜΑΡΙΚΑ ΔΡΙΒΑ

Από το βιβλίο του Γιάννη Μαρρέ ΄΄ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΣ – ΣΟΥΒΑΛΑ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ΄΄
΄΄Ποιήματα Σουβαλιωτών στον <<Παρνασσό>>

ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΧΩΡΙΟ – ΣΟΥΒΑΛΑ....

Ας μπορούσα να ‘ρχόμουν
για λίγο κοντά σου
και να τρέξω στα μικρά σου
σοκάκια σαν τότε που ήμουν παιδούλα
αγαπημένο μου χωριό Σουβάλα.

Κι ας μπορούσα να παίξω στ’ αλώνια
με τα’ άλλα παιδιά όπως τότε, που
τρέχαμε στο γύρω τα’ αλωνιού. Κι αυτός
που θα έφθανε πρώτος σαν νικητής
τον σηκώναμε στα χέρια!

Κι ας μπορούσα να βλέπω τις κοπέλλες
φορτωμένες με βαρέλες στις βρυσούλες
να τις γεμίζουν με νερό.

Κι αφήνω τα μάτια μου
να βλέπουν τα’ ανθισμένα
μπαλκόνια με γεράνια και βασιλικούς.
Που τα’ οξυγόνο και τα’ αεράκι που
κατέβαινε απ’ τον Παρνασσό ανάδυε
την ευωδιά τους σε όλο το χωριό!

Και βλέπω τα πράσινα λιβάδια
τ’ αρνάκια να βόσκουν λαίμαργα
το κάθε χορτάρι, το κάθε φυτό.
Κι ύστερα τα βραδάκια καθισμένοι
με τα μικρά αδέρφια μου, στο πατρικό
μπαλκόνι η χαρά μας μεγάλωνε σαν
ακούγαμε το κλαν, κλαν των κουδουνιών
απ’ τις αγελάδες που γύριζαν απ’ τη βοσκή.

Κι ας μπορούσα να ζήσω τις όμορφες
αυτές στιγμές κοντά σε ένα μικρό
γλυκό μου χωριό !
Μα τώρα όπως μαθαίνω δεν είσαι πια
το ίδιο, γιατί ο χρόνος ο προδότης,
σου άρπαξε τα παλιά σου κάλλη
και με μια πινελιά σου έδωσε
και καινούρια όψη !

Που αν λάχει και σε δω
σαν αρχόντισσα ντυμένη
η καρδιά μου πονεμένη
θα δακρύσει κι απ’ τον πόνο
θα ραγίσει.

ΜΑΡΙΚΑ ΔΡΙΒΑ – CHBLOE

                                  Ελβετία

1 σχόλιο:

  1. Γεια σε όλους σας, εδώ :
    http://ozepices.ch/externe/Marika-Chabloz-Driva-Picture-Story.jpg
    μερικές φωτογραφίες στη μνήμη της μητέρας μου Μαρίκας Chabloz-Δρίβα.
    Θερμούς χαιρετισμούς από την Ελβετία από το γιο του Roland Θέμης Chabloz

    ΑπάντησηΔιαγραφή