Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Η ΣΤΕΡΕΑ ΣΕ ΝΕΑ ΤΡΟΧΙΑ : ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ







 Αναγνώστου Ευσταθία
 Υποψήφια Περιφερειακή  
 Σύμβουλος Ν. Φωκίδας 

......


Γεννήθηκα και έζησα στην Αθήνα μέχρι το 1994, στη συνέχεια μετακόμισα στην ευρύτερη περιοχή της Λιβαδειάς Βοιωτίας όπου δημιούργησα την οικογένειά μου και εργάστηκα για αρκετά χρόνια.
Είμαι μητέρα τεσσάρων παιδιών δύο εκ των οποίων είναι φοιτητές ενώ τα δύο μικρότερα είναι μαθητές στο Λύκειο και στο Δημοτικό αντίστοιχα, του Λιδορικίου Φωκίδας, όπου και διαμένω μόνιμα, τα τελευταία δυόμιση χρόνια. Κατά το παρελθόν έχω εργασθεί σε φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης του Ν. Βοιωτίας (Περιφέρεια & Δήμους) και στο Γενικό Νοσοκομείο Λιβαδειάς. Αυτό το διάστημα εργάζομαι στα ΕΛΤΑ Λιδορικίου.
Έχω σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων, Logistics και ολοκληρώνω τις σπουδές μου στο μεταπτυχιακό τμήμα Διοίκηση Υγείας του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Πειραιά.
Επίσης, επί σειρά ετών συμμετείχα ενεργά σε Διοικητικά Συμβούλια Συλλόγων καθώς και Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.

  Η συμμετοχή μου στις εκλογές

            Η απόφασή μου να συμμετάσχω στις εκλογές του Μαΐου, στο πλευρό του Βαγγέλη Αποστόλου πάρθηκε ύστερα από την πίεση της απάνθρωπης πραγματικότητας που βιώνουμε καθημερινά.
Ως μητέρα τεσσάρων παιδιών, και έχοντας βιώσει ποικίλους ρόλους μέχρι σήμερα, διακρίνω το ασυμβίβαστο της ανθρώπινης ύπαρξης με τις κυβερνητικές πολιτικές που ασκούνται σε βάρος όλων των πολιτών.
Αυτό αποτέλεσε την κύρια και γενεσιουργό αιτία της υποψηφιότητάς μου.
Δεν αρκεί ο ενδελεχής σχολιασμός των τεκταινόμενων από τον «καναπέ».
Έχει έρθει η ώρα για συλλογική δράση.
Είναι καιρός να αλλάξουμε όλοι εμείς, και ως υποψήφιοι και ως πολίτες-ψηφοφόροι.
Η τροχοδρόμηση μας σε νέα τροχιά, είναι ανάγκη και αντίσταση στις πρακτικές που μας επιβάλλουν τα μνημόνια και η κάκιστη εφαρμογή τους από τους κυβερνόντες.
ü      Γιατί αξίζουμε ως πολίτες και οφείλουμε στις επόμενες γενιές να παραδώσουμε ένα καλύτερο τόπο.
ü      Γιατί πρέπει και μπορούμε να διαχειριστούμε τους υπάρχοντες πόρους που διαθέτει ο τόπος μας με αποδοτικότερο και αποτελεσματικότερο τρόπο.
ü      Γιατί οι μέχρι σήμερα κυβερνητικές πολιτικές δοκιμάστηκαν και απέτυχαν.
ü      Γιατί δεν θέλουμε να γίνει ο τόπος μας έρμαιο της παγκοσμιοποίησης.
ü      Γιατί όλοι μαζί μπορούμε να θέσουμε τη Φωκίδα και τη Στερεά σε νέα Τροχιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου