Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Απάντηση στον κ. Ταγκαλή από την ιστοσελίδα ΄΄amfissapress΄΄

Αγαπητέ κ. Ταγκαλή,
Η ανάλυση του αποτελέσματος της μοναδικής έρευνας που έχει μέχρι στιγμής πραγματοποιηθεί στην περιοχή μας για τις αυτοδιοικητικές εκλογές του Δήμου Δελφών, έχει πολλές οπτικές γωνίες οι οποίες οδηγούν και σε διαφορετικά συμπεράσματα.....
 
Τα δικά μου συμπεράσματα έχω το δικαίωμα αλλά και το προνόμιο να τα δημοσιεύω μέσα από την ιστοσελίδα στην οποία είμαι συνδιοκτήτης και τυγχάνει πράγματι μεγάλης απήχησης από τον Φωκικό λαό.
Πολλές φορές το έχω κάνει και μάλιστα για γεγονότα τα οποία αφορούν και εσάς με την ιδιότητα του Αντιδημάρχου Άμφισσας. Να σας θυμίσω μόνο τις 5 απευθείας αναθέσεις σας σε μία μέρα στον ίδιο ανάδοχο.
Επίσης θεωρώ περιττή την αναφορά από μέρους σας, της συγγενικής μου σχέσης με τον κ. Παναγιωτόπουλο. Φαντάζομαι ότι και οι δικοί σας συγγενείς σας στηρίζουν το ίδιο.
Πράγματι επικοινώνησα με τον κ. Μαντζώρο ο οποίος μου δήλωσε πως δεν έχει την ιδιότητα του υπευθύνου του εκλογικού σας αγώνα. Δεν το ανέφερα υποτιμητικά ούτε για εσάς ούτε για τον κ. Μαντζώρο. Μάλιστα αγωνίζεται για την εκλογή σας με περίσσιο σθένος σύμφωνα με τις πληροφορίες μου.
Αγαπητέ Παναγιώτη, θεωρώ πως το αποτέλεσμα της έρευνας σε προβληματίζει και εσένα και το επιτελείο σου. Απλά δεν περίμενες κάποιον να το δηλώσει τόσο εμφατικά.
Με εκτίμηση
Θανάσης Παν. Παναγιωτόπουλος
amfissapress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου