Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 18 Απριλίου σήμερα......

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΓΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ: «Θεέ μου σε παρακαλώ, άσε με να σου κάνω μια ευχή!»

Ένας άντραςέκανε τη συνηθισμένη του βόλτα περπατώντας στους δρόμους 
της Αθήνας λέγοντας την προσευχή τουΞαφνικά λεει δυνατά:...
«Θεέ μου σε παρακαλώάσε με να σου κάνω μια ευχήΤότε μονομιάςοι ουρανοί σκοτεινιάζουνσύννεφα απλώνονται από πάνω του και η φωνήτου Θεού από το υπερπέραν ακούγεται να λεει: «Έπειδή ανέκαθεν προσπαθούσες και ήσουνπιστός σε εμένα με κάθε τρόποθα σου δώσω την ευκαιρία να κάνεις την ευχή σουΚι ο τύποςλεει:  »Θέλω να φτιάξεις μια γέφυρα μέχρι την Πάροέτσι ώστε να πηγαίνω με το αμάξι μου όποιαώρα θελήσω».Ο Κύριος του απαντάει:  'Το αίτημα σου είναι καθαρά τεχνοκρατικόΦαντάσου τιςδαπάνες ενός τέτοιου εγχειρήματοςΤα χιλιάδες στηρίγματα που θα χρειάζονταν και θα έφταναν ταβάθη του ΑιγαίουΤο τσιμέντο και το ατσάλι που θα χρειαζότανΜπορώ να το κάνωαλλά μουείναι δύσκολο να εκπληρώσω την επιθυμία σου για ένα ζήτημα τόσο πεζόΜπορείς να σκεφτείςκάτι άλλοΜια ευχή που θα με τιμούσε και θα με δόξαζε».Ο άντρας σκεφτόταν για πολλή, πολλήώρα.Τελικά λέειΘεέ μουεύχομαι να μπορούσα να καταλάβω τις γυναίκεςΘέλω να ξέρω πώςνιώθουν μέσα τουςτι έχουν στο μυαλό τους όταν δεν μιλούνγιατί κλαίνετι εννοούν όταν λένε'όχικαι πώς μπορώ να κάνω μια γυναίκα αληθινά ευτυχισμένη».Μετά από λίγα λεπτά ο Θεός τουλέει: «Θέλεις δύο λωρίδες ή τέσσερις σεκείνη τη γέφυρα

4 σχόλια:

  1. το βιβλιαριο του μπαμπα

    Είναι ένα αντρόγυνο στο σαλόνι του σπιτιού τους και συζητούν.
    Λέει η σύζυγος στον άντρα της:
    -Άντρα μου η διπλανή μας αγόρασε έπιπλα, δεν αγοράζουμε και εμείς; Τα έχουμε 30 χρόνια τα έχω βαρεθεί!
    Ο άντρας:
    -Δεν έχουμε λεφτά με το ζόρι τα βγάζουμε. Υπάρχει και η κρίσις.
    Η σύζυγος:
    -Καλά έχω ένα βιβλιάριο από τον πατέρα μου θα πάρω από εκεί.
    Πηγαίνει και παίρνει τα έπιπλα.
    Μετά από μια εβδομάδα του λέει:
    -Άντρα μου η διπλανή μας πήρε αυτοκίνητο. Το δικό μας τα έχει φάει τα ψωμιά του!
    Ο άντρας:
    -Δεν έχουμε λεφτά για πέταμα. Είναι και το Δ.Ν.Τ.
    Η σύζυγος:
    -Καλά θα πάρω από το βιβλιάριο του πατέρα μου.
    Πηγαίνει και αγοράζει το αυτοκίνητο.
    Μετά από ένα μήνα του λέει:
    -Η διπλανή μας, φτιάχνει τζάκι.Θέλω κι εγώ!
    Η ίδια απάντηση από το σύζυγο και η ίδια απάντηση από τη γυναίκα του:
    -Θα πάρω από το βιβλίαριο του πατέρα μου.
    Το φτιάχνει το τζάκι, το ανάβει κάθεται μπροστά με ανοικτά τα πόδια, δε ζεσταίνεται καλά και πάει πιο κοντά, πάλι δε ζεσταίνεται και πάει ακόμη πιο κοντά.
    Και τότε της λέει ο άντρας της:
    -Σιγά γυναίκα έτσι που πας θα το κάψεις το βιβλιάριο του πατέρα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα με σώσει ο Θεός


    Πνίγεται ένας άνδρας στον ωκεανό. Καθώς πνίγεται περνάει ένα πλοίο.
    - Φίλε, ανέβα να σε σώσουμε.
    - Δεν θέλω. Θα με σώσει ο Θεός.
    - Μα θα πεθάνεις.
    - Όχι, φύγετε.
    Φεύγει το πλοίο.
    Μετά από ώρες περνάει ένα άλλο πλοίο.
    - Ευτυχώς που σε βρήκαμε! Ανέβα πάνω.
    - Όχι, φύγετε! Θα με σώσει ο Θεός.
    - Μα θα πνιγείς!
    - Φύγετε! Δεν ανεβαίνω!
    Τελικά πνίγεται.
    Πάει στον παράδεισο και ψάχνει τον Θεό.
    - Ρε Θεέ, γιατί δεν με έσωσες;
    Και του απαντάει ο Θεός:
    - Ρε είσαι τελείως ηλίθιος; Δεν σου έστειλα δύο πλοία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Προς την αγαπημένη μου σύζυγο
    :

    Ένας επιχειρηματίας, αποφασίζει πριν πάει στο σπίτι του, να…«ανανεωθεί» με ένα «πιπίνι». Σε μια κρίση ειλικρίνειας όμως, ενημερώνει την σύζυγό του για την επικείμενη αργοπορία του, στέλνοντάς της ένα φαξ:

    Προς την αγαπημένη μου σύζυγο.
    Θα καταλάβεις σίγουρα ότι έχω κάποιες ανάγκες στις οποίες, εσύ μετά τα 54 σου χρόνια, δεν μπορείς πλέον να μου ικανοποιήσεις. Είμαι πολύ ευχαριστημένος μαζί σου και σε εκτιμώ σαν μία καλή σύζυγο. Για τον λόγο αυτό, αφού διαβάσεις αυτό το φαξ, ελπίζω ότι δεν θα ερμηνεύσεις λανθασμένα το γεγονός ότι θα περάσω το βράδυ με την 18χρονη γραμματέα μου στο ξενοδοχείο Comfort Inn Hotel. Σε παρακαλώ μην αναστατώνεσαι. Θα γυρίσω στο σπίτι πριν τα μεσάνυχτα.

    Όταν ο άντρας επέστρεψε σπίτι, βρήκε την παρακάτω επιστολή στην τραπεζαρία:

    Αγαπημένε μου σύζυγε.
    Έλαβα το φαξ σου και σε ευχαριστώ για την ειλικρίνειά σου. Θα ήθελα με αυτή την ευκαιρία να σου υπενθυμίσω ότι και εσύ επίσης είσαι 54 χρονών. Ταυτόχρονα θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι την ώρα που το διαβάζεις αυτό, θα είμαι στο ξενοδοχείο «Τα πιτσουνάκια» με τον Μιχάλη, τον προπονητή μου στο τένις, ο οποίος, όπως και η γραμματέας σου, είναι 18 ετών. Σαν επιτυχημένος επιχειρηματίας και με τις εξαιρετικές σου γνώσεις στα Μαθηματικά, θα καταλάβεις ότι είμαστε στην ίδια κατάσταση, αν και με μία μικρή διαφορά: Το 18 χωράει περισσότερες φορές στο 54 από ότι χωράει το 54 στο 18…

    Για τον λόγο αυτό δεν θα επιστρέψω πριν το αυριανό μεσημεριανό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  4. Ο μαμακιας

    Είναι ένας τύπος, εντελώς μαμάκιας. Και κάποια στιγμή αποφασίζει να παντρευτεί..
    Η γυναίκα του, τού μαγειρεύει, και όταν αυτός γυρίζει από το γραφείο και δοκιμάζει το φαγητό λέει:
    - Καλό το φαγητό που μαγείρεψες, γυναίκα, αλλά της μαμάς είναι καλύτερο!
    Η γυναίκα του σιδερώνει αλλά όταν αυτός γυρίζει από το γραφείο λέει:
    - Καλά σιδερώνεις, γυναίκα, αλλά η μαμά μου τα ρούχα τα κολλάριζε!
    Η γυναίκα του συγυρίζει το σπίτι αλλά όταν αυτός γυρίζει από το γραφείο λέει:
    - Ωραία έχεις τακτοποιήσει το σπίτι, αλλά η μαμά μου όταν συγύριζε το διακοσμούσε κιόλας...!
    Τα παίρνει κι η γυναίκα του μια μέρα, και πάει σε ένα μαγαζί και αγοράζει κάτι σέξι μαύρα εσώρουχα, ζαρτιέρες, στρινγκάκια κ.λ.π. Σκέφτεται, θα τα φορέσω, θα ανάψω κεριά, θα βάλω απαλή μουσική και θα τον περιμένω. Τι στο καλό, θα την ξεχάσει τουλάχιστον για απόψε τη μάνα του...
    Με το που γυρίζει ο τύπος από το γραφείο βλέπει τα φώτα στο σπίτι κλειστά, και τη γυναίκα του με τα μαύρα εσώρουχα και τρελαίνεται....
    - Γιατί φοράς μαύρα;! Έπαθε τίποτα η μάνα μου;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή