Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τρίτη 23 Απριλίου..... η εορτή του Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου μεταφέρεται τη Δευτέρα, 6 Μαΐου 2024.....Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου.....

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

ΟΥΤΕ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΙΝΩ...: Το ανέκδοτο που τρέλανε το Διαδίκτυο


Ας πούμε λοιπόν ότι ξέρω πού κρύβεται ο Ξηρός. Και θέλω να τσεπώσω τα 4.000.000 εκατομμύρια της επικήρυξης....
Αν αποκαλύψω το πού κρύβεται, θα καταλογιστούν υπέρ μου τα 4 εκατομμύρια. Όμως, δε θα μπορώ να τα εισπράξω από το Δημόσιο επειδή δεν είμαι ασφαλιστικά και φορολογικά ενήμερος και συνεπώς δε μπορώ να προσκομίσω τις ενημερότητες που απαιτούνται. Όμως, η Εφορία, θα βεβαιώσει το φόρο 42% που θα οφείλω, το 55% επί του ποσού του φόρου ως προκαταβολή φόρου και την έκτακτη εισφορά του 4% (και ποιός ξέρει τί άλλο). Και επειδή δε θα έχω να τα πληρώσω (αφού δε θα μπορώ να τα εισπράξω), θα μου κατασχέσει το σπίτι και θα με ξεσκίζει κάθε μήνα στα πρόστιμα και στις προσαυξήσεις. Και επειδή δε θα έχω να τα πληρώσω (πού να βρω δύο εκατομμύρια plus για να τα πληρώσω), θα με συλλάβουν λόγω του χρέους μου! Και όταν θα μπω στη φυλακή, θα με περιλάβουν ο Ξηρός (τον οποίον θα έχω καταδώσει) και η παρέα του...
Και σκέφτομαι ότι αυτό το Κράτος είναι τόσο τραγικό, ανίκανο και μπερδεμένο, που τελικά ούτε ρουφιάνος δε μπορώ να γίνω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου