Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

O καθηγητής Γιώργος Κατρούγκαλος χαρακτήρισε δικαιολογημένα τα ενδεχόμενα γιουχαΐσματα σε Θόδωρο Πάγκαλο

Ο καθηγητής υποστήριξε ότι θα πρέπει να γίνει διαφοροποίηση των μορφών βίας και ότι είναι πολύ πιο επικίνδυνη και καταδικαστέα η βία στην περίπτωση της στυγνής δολοφονίας του Παύλου Φύσα, από ένα γιαούρτωμα πολιτικού (vid)....

Μάλλον κάποιοι από τους τηλεοπτικούς καλεσμένους  της εκπομπής "Ανατροπής" του δημοσιογράφου Γιάννη Πρεντεντέρη , που κλήθηκαν να καταδικάσουν τα φαινόμενα βίας στην ελληνική κοινωνία , δεν κατάφεραν  να πείσουν μετά  την έντονη λεκτική επίθεση που επιχείρησαν κατά του καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου Γιώργος Κατρούγκαλου, για τα πιστεύω του.
Ο υπουργός  Γιάννης Μιχελάκης,  ο πρώην υπουργός  Θόδωρος Πάγκαλος,  η συγγραφέας Σώτη Τριανταφύλλου  αλλά και ο πρώην πρύτανης του Πολυτεχνείου Κρήτης Ηρακλής Γρυσπολάκης, σαφέστατα είχαν διαφορετική άποψη από τον κ. Κατρούγκαλο.
Ο καθηγητής υποστήριξε ότι θα πρέπει να γίνει διαφοροποίηση των μορφών βίας και ότι είναι πολύ πιο επικίνδυνη και καταδικαστέα η βία στην περίπτωση της στυγνής δολοφονίας του Παύλου Φύσα, από ένα γιαούρτωμα πολιτικού και από τα επεισόδια που θα προκληθούν σε μια μαχητική πορεία.
Παράλληλα υποστήριξε ότι ορισμένες φορές το Σύνταγμα  και συγκεκριμένα το άρθρο 120,  επιτρέπει τη βία όταν και επιτάσσει την αντίδραση των πολιτών όταν καταλύεται το Σύνταγμα ή όταν οι νόμοι είναι αντισυνταγματικοί.
Στην ερώτηση δημοσιογράφου, ποιος βάζει τα όρια στην αντίδραση των πολιτών απάντησε η κοινωνία, υποστηρίζοντας ότι 19ο  αιώνα η απεργία ήταν παράνομη και μέσα από λαϊκούς αγώνες καθιερώθηκε ως εργασιακό δικαίωμα, και ότι ακόμα και σήμερα οι μαθητικές καταλήψεις είναι εκτός νόμου άλλα η πλειοψηφία της κοινωνίας δεν επιθυμεί τις συλλήψεις μαθητών καταδικάζοντας την απόφαση του εισαγγελέα, να προχωρήσει σε συλλήψεις μαθητών στη Λαμία.
Τότε δέχθηκε ευθαρσώς την επίθεση από τους κ.κ Μεχελάκη  και Πάγκαλου, τον συνάδελφο του κι. Γρυσπολάκη αλλά και της κυρία της παρέας  Σώτης Τριανταφύλλου, που σχεδόν του  ζήτησαν να καταδικάσει όλα την πανεπιστημιακή, αγνοώντας το δικαίωμα της διαφορετικότητας της άποψης .
Εκεί ο διάλογος εκτραχύνθηκε κυρίως μεταξύ του κ. Πάγκαλου και του κ. Κατρούγκαλου, ο τελευταίος υποστήριξε ότι η καζούρα σε πολιτικούς  ακόμα και καθηγητές πανεπιστήμιου, όταν υπάρχει ένα σκεπτικό και ένα αίτιο είναι δικαιολογημένη.
Πάγκαλος: Έχω το δικαίωμα να έρθω να μιλήσω στο πανεπιστήμιο σας υπέρ της συγκυβέρνησης:
Κατρούγκαλος: Βεβαίως και το έχετε. Αν όμως όταν έρθετε σας γιουχαΐσουν καθώς θα έρχεστε είναι το ακριβώς ανάλογο της εποχής που ο κόσμος σας χειροκροτούσε στο δρόμο. Όποιος εκτίθεται στην πολιτική  θα πρέπει να απολαμβάνει τον έπαινο , τον ψόγο αλλά ακόμα και την καζούρα όταν του χρειάζεται. Όπως σας αξίζει και εσάς κ. Πάγκαλε εκπρόσωπο του πολιτικού συστήματος που έριξε τη χώρα στα βράχια. Άρα η αντίδραση είναι δικαιολογημένη
Πάγκαλος: 'Εχετε καταντήσει το ελληνικό πανεπιστήμιο σκουπίδι
Κατρούγκαλος:  Και εσείς έχετε καταντήσει κ. Πάγκαλε τη χώρα σκουπιδότοπο  
Τριανταφύλλου: Η χώρα έγινε σκουπίδι επειδή η παιδεία έγινε σκουπίδι
Κατρούγκαλος: Κύριε Πάγκαλε είστε εκπρόσωπος ενός πολιτικούς συστήματος του οποίο έχει οδηγήσει την πολιτική σε πλήρη αναξιοπιστία
Πάγκαλος: Εμένα με εξέλεξε ο λαός κύριε Κατρούγκαλε ενώ εσάς κάποιες μειοψηφίες
Κατρούγκαλος: Μπορείτε να κυκλοφορήσετε στο δρόμο κ. Πάγκαλε. Η μοναδική Νέμεση που έχει η χώρα αυτή είναι ακριβώς ότι απαλλαγήκαμε από κάποιους πολιτικούς σαν και εσάς
Δείτε το βίντεο με τον έντονο διάλογο  και τα συμπεράσματα δικά σας
 http://news247.gr

6 σχόλια:

  1. .......και όρμησαν να τον φάνε οι παριστάμενοι θλιβεροί απολογητές της τρόικας και της μνημονιακής κυβερνησης με πρώτο και καλύτερο τον Ντερπεντέρη τον καραμπουζουκλή.
    Ο δε εκπρόσωπος του καθεστωτικού ΚΚΕ ...τουμπεκί ψιλοκομένο.
    Αυτό έλειψε να πεί και τιποτα ..Απεναντι του καθόταν ο Πάγκαλος.Μιά χαψιά θα τον έκανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΡΑΓΙΚΟΙ ΑΠΟΛΟΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΒΙΑΣ,ΜΕ ''ΔΗΘΕΝ'' ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ,ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΓΑΡΝΙΡΙΣΜΑΤΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΜΙΣΕ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΠΟ "ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ "ΜΕ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ ΚΑΙ ΓΡΑΒΑΤΕΣ!!
    Α ΡΕ ...ΔΡΑΠΕΤΗ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ΝΙΚΟΛΑ ΑΣΙΜΕ(ΑΠΟ ΤΟ " ΓΙΟΥΣΟΥΡΟΥΜ " ΤΟ 1987) ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΕΣ...ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΕΣ...
    ...................
    Άδειο το βλέμμα σου, κούφιες οι ώρες μας
    στα ενυδρεία σε χώσαν ζωή
    συνηθισμένοι ο καθένας στο ρόλο του
    κι η φαντασία μας έχει χαθεί
    την ξεπουλήσαμε στο γιουσουρούμ
    για ένα κουστούμ, για ένα κουστούμ
    την ξεπουλήσαμε στο γιουσουρούμ
    για ένα κουστούμ, για ένα κουστούμ.

    Μία διαδήλωση δέκα μικρόφωνα
    και τα μεγάφωνα στη διαπασών
    χιλιάδες δίποδα με μαγνητόφωνα
    κι έχουν λουστεί με την ίδια λοσιόν
    ξεπουληθήκαμε στο γιουσουρούμ
    για ένα κουστούμ, για ένα κουστούμ
    κι ο εαυτούλης σας πέταξε βζούμ
    ταρατατατζούμ, ταρατατατζούμ.
    ....................
    Ω εποχή μού θυμίζεις τον Καίσαρα
    ....................
    Μας εκτελούνε με σφαίρες ντούμ ντούμ
    σφαίρες ντούμ ντούμ, σφαίρες ντούμ ντούμ
    κι εμείς ξεπουλιώμαστε στο γιουσουρούμ
    ταρατατατζούμ για ένα κουστούμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΣΙΜΟΣ16 Οκτωβρίου 2013 στις 6:00 μ.μ.

    Ο Νικόλας Άσιμος (20 Αυγούστου 1949 - 17 Μαρτίου 1988, πραγματικό όνομα: Νικόλαος Ασημόπουλος) ήταν στιχουργός, συνθέτης και τραγουδιστής του ελληνικού ροκ και όχι μόνο. Τραγούδησε και πολλά άλλα τραγούδια σε λαϊκό ύφος. Ήταν περίπτωση ιδιαίτερα αντισυμβατικού καλλιτέχνη, κυρίως όσον αφορά τον τρόπο ζωής. Οι συμπεριφορές του και τα τραγούδια που έγραψε θεωρήθηκαν συχνά προκλητικά. Επρόκειτο για ένα έντονα πολιτικοποιημένο άτομο, που ιδεολογικά δεν ανήκε σε κάποιο χώρο. O ίδιος ποτέ δεν αποδέχτηκε την "ταξινόμηση" σε κάποια ιδεολογία. Ο Άσιμος ήταν αρχικά αριστερός, απέκτησε όμως αναρχική συνείδηση λίγο αργότερα και στη συνέχεια ξεπέρασε και τον αναρχισμό, καθώς δεν επιθυμούσε να του "κολλούν ταμπέλες".
    Ο Νικόλας Άσιμος γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 20 Αυγούστου του 1949 από γονείς Κοζανίτες. Μικρός υπήρξε αρκετά φιλομαθής. Το 1967 εγγράφεται στη Φιλοσοφική σχολή του Α.Π.Θ.. Τα χρόνια της φοιτητικής του ζωής ασχολήθηκε ενεργά με το θέατρο, ενώ παράλληλα έγραφε τραγούδια και τραγουδούσε σε μπουάτ. Συχνά είχε προβλήματα με την αστυνομία: ήταν η περίοδος της Χούντας και της λογοκρισίας που αυτή επιβάλλει.
    Το 1973 φεύγει από τη Θεσσαλονίκη και πηγαίνει στην Αθήνα. Συνεχίζει να ασχολείται με το θέατρο και τελειώνει μια ιδιωτική σχολή Δραματικής Τέχνης. Γράφει τραγούδια τα οποία δε δισκογραφεί επίσημα, αλλά τα γράφει μόνος του σε κασέτες τις οποίες πουλάει σε διάφορους δρόμους της Αθήνας. Δίνει ακόμα μουσικές παραστάσεις σε μπουάτ της Πλάκας, και συνεργάζεται με καλλιτέχνες όπως ο Θανάσης Γκαϊφύλλιας, ο Γιάννης Ζουγανέλης, ο Σάκης Μπουλάς, και η Κατερίνα Γώγου. Το 1976 απέκτησε μία κόρη από τη σχέση του με την Λίλιαν Χαριτάκη, εκτός γάμου.
    Η πρώτη του συμμετοχή στη δισκογραφία ήταν το 1974 με το single Ρωμιός-Μηχανισμός σε ηλικία 25 χρόνων. Το 1977 φυλακίστηκε προσωρινά μαζί με άλλους πέντε εκδότες και συγγραφείς, ενώ αργότερα όλοι αποφυλακίστηκαν μετά από πρωτοβουλία του Διονύση Σαββόπουλου. Το 1978 κατατάχτηκε στον στρατό. Ωστόσο πήρε απαλλαγή στράτευσης, καταφέρνοντας να του αναγνωριστεί ότι πάσχει από σχιζοειδή ψύχωση. Η πάθησή του αυτή δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα αφού, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην αυτοβιογραφία του, υιοθέτησε αυτή την συμπεριφορά γιατί ήταν αντίθετος προς τη στράτευση και απλά ήταν ένα σχέδιο για να την αποφύγει. Την περίοδο 1980 - 1981 έγραψε το βιβλίο Αναζητώντας Κροκάνθρωπους, το οποίο δεν εκδόθηκε επίσημα, αλλά κυκλοφόρησε από τον ίδιο σε φωτοτυπημένα αντίγραφα. Μετά τον θάνατό του, το βιβλίο κυκλοφόρησε από εκδοτικό οίκο, κάτι που ο ίδιος δεν θα ήθελε να συμβεί.
    Το 1982 κυκλοφόρησε τον πρώτο του δίσκο μακράς διάρκειας με τίτλο Ο Ξαναπές. Μελοποίησε το "Ουλαλούμ" του Γιάννη Σκαρίμπα. Το 1987 κατηγορήθηκε άδικα για το βιασμό μίας κοπέλας και οδηγήθηκε για λίγο στο ψυχιατρείο. Το γεγονός αυτό είχε σημαντικές συνέπειες στη ψυχολογία του και στις 17 Μαρτίου του 1988 κρεμάστηκε στο σπίτι του (σε μια σωλήνα καλοριφέρ), που ονόμαζε 'χώρο προετοιμασίας'. Πέθανε σε ηλικία περίπου 39 ετών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΣΙΜΟΣ ,ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ;ΑΤΡΩΤΟ ,ΦΤΑΙΜΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ.............ΚΡΙΜΑ ΙΣΩΣ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ .
    Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...KAI ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑ...16 Οκτωβρίου 2013 στις 7:39 μ.μ.


    Ο Πάγκαλος, ο Πρετεντέρης, η Σώτη και το κακό συναπάντημα !!!

    Να σας πω εγώ τι είναι βία. Βία είναι να συζητούν για την βία στην «Ανατροπή» ο Πρετεντέρης, ο Πάγκαλος και η Τριανταφύλλου. Βία ψυχική, που ψάχνεις τρυπάνι να τρυπήσεις το λοβό σου, σαν τον πρωταγωνιστή στο «Π» του Αρονόφσκι. Βία σωματική, που πάει να βγει το μέσα έξω σου, ναυτία οργανική που το dinner – χρησιμοποιούμε την αγγλικήν, για να καταλαβαίνει και η κ. Τριανταφύλου- παλεύει με τον οισοφάγο και τον λάρυγγα. Ναυτία Σαρτρική, υπαρξιακή δυσανεξία, απέναντι σε…έναν κόσμο παράλογο και κακό.
    Πάγκαλος, Σώτη, Πρετεντέρης στο ίδιο τραπέζι. Θόδωρος Πάγκαλος, η φασίζουσα απόφυση του Κέντρου, το απόρριμμα της πολιτικής, που το έχουν ξεράσει οι ψηφοφόροι αλλά το κρατούν ζωντανό με τον απινιδωτή τα μίντια της διαπλοκής. Σώτη Τριανταφύλλου, πλάσμα ανοϊκό, σύμβολο του απόλυτου υστερικού φανατισμού, η μέτρια συγγραφέας, που την πλάσαρε για χρόνια το σύστημα ως σπουδαία και πρωτοποριακή και τώρα που ήρθαν τα δύσκολα, ξεπληρώνει τα γραμμάτια ουρλιάζοντας στα κανάλια και στις Athens Voice. Στις Athens Voice, που είναι τόσο φτηνές, ώστε να πωλούνται τζάμπα. Για τον Ιωάννη Βαπτιστή Πρετεντέρη δεν χρειάζονται συστάσεις, το όνομα του έχει καταντήσει πλέον επιθετικός προσδιορισμός.
    Ο συνταγματολόγος Γιώργος Κατρούγκαλος βρέθηκε την Δευτέρα το βράδυ στον λάκκο των λεόντων και τόλμησε από εκεί μέσα να ξεστομίσει τα αυτονόητα. Ότι η βία, από νομικής, πολιτικής, φιλοσοφικής και ηθικής απόψεως, δεν είναι ενιαία. Ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις το γιαούρτι που έφαγε ο Πάγκαλος στην χασαποταβέρνα με το μαχαίρι που τρύπησε την καρδιά του Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι. Ότι δεν μπορούν να μπουν στο ίδιο τσουβάλι οι λαϊκοί αγώνες με τη ναζιστική δράση της Χρυσής Αυγής και άλλα.
    Με το που ψέλλισε τα αυτονόητα ο Κατρούγκαλος, τα σκυλιά αλύχτησαν, άρχισαν να γαβγίζουν στον συνταγματολόγο ότι είναι τραμπούκος, αρχηγό των τραμπούκων τον αποκάλεσε ο Πάγκαλος, και αήθης. Αλυχτούσαν τα πίτμπουλ του καθεστώτος και από δίπλα ο οικοδεσπότης Πρετεντέρης τα τσιγκλούσε με πυρωμένες βελόνες, για να μην γαβγίζουν μόνο, να ρίξουν και καμιά δαγκωνιά να ανέβει η τηλεθέαση που έχει πέσει στα τάρταρα. Ευτυχώς που δεν ήταν στο στούντιο ο Κατρούγκαλος, γιατί ο Πάγκαλος και η Τριανταφύλλου θα τον έδερναν αλύπητα, προκειμένου να αποδείξουν ότι η βία είναι κακό πράγμα.
    Όσο και να γαβγίζουν οι Κέρβεροι, η αλήθεια θα ακουστεί. Το γιαούρτι δεν είναι ίδιο με το μαχαίρι. Το βελουτέ που δρόσισε την παρία του φασίστα δεν εξισώνεται με το στιλέτο που τρύπησε την καρδιά του αντιφασίστα, όσο κι αν γκαρίζει ο Πάγκαλος. Η διαδήλωση δεν γεννάει το φασισμό, η διαδήλωση, η λαϊκή εγρήγορση, βάζει φρένο στον φασισμό κι αυτό είναι που θέλουν να κρύψουν οι καθεστωτικοί σωματοφύλακες.
    Μόλις ολοκλήρωσαν οι ερασιτέχνες, πήραν τη σκυτάλη οι επαγγελματίες. Ο Μουρούτης, ο Λαζαρίδης, ο Κεδίκογλου, σύσσωμο το τρίτο υπόγειο της Συγγρού, που έβγαλε ανακοίνωση με την οποία ισχυρίζεται ότι ο Κατρούγκαλος καλλιεργεί την βία και τον διχασμό και ότι πρέπει ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να τον καταδικάσει, γιατί αλλιώς καλλιεργεί κι αυτός τη βία και το διχασμό. Βέβαια ο Κατρούγκαλος δεν είναι καν μέλος του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά αυτά είναι ασήμαντες λεπτομέρειες, που δεν πρέπει να τις αφήσουμε επ’ ουδενί να χαλάσουν την ωραία, γκεμπελίστικη ιστορία μας.
    Η διανομή των ρόλων είναι πλέον εμφανής: Βγαίνουν πρώτα οι ψιλοί, οι ελαφρώς οπλισμένοι (σ.σ. ζητούμε συγγνώμη από τον κ. Πάγκαλο που τον αποκαλούμε «ψιλό», το πράττουμε ποιητική αδεία), για να προλειάνουν το έδαφος και να ακολουθήσει το βαρύ πυροβολικό. Βγαίνουν οι τζουτζέδες να γλυκάνουν το κοινό, για να βγει μετά ο θίασος να το αποτελειώσει. Βγαίνουν τα μπαλέτα, για να ζεσταθεί το κλίμα, να ανοίξουν οι πρώτες σαμπάνιες, και μετά, κατά τις δύο τα ξημερώματα, να βγει η φίρμα του μαγαζιού να μαζέψει το χαρτί. Αν δεν ήταν τόσο γελοίοι, θα μπορούσες να τους πεις μέχρι και εγκληματική οργάνωση.

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΑΝΔΡΑΝΙΣΤΑΚΗΣ
    ΑΠΟ "pitsiriki.gr"

    ΑπάντησηΔιαγραφή