Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: ΤΕΣΤ ΕΞΥΠΝΑΔΑΣ

O Σαμαράς σε συνάντηση του με τον Obama κατά την διάρκεια του επίσημου δείπνου που του παρέθεσε βρήκε ευκαιρία και τον ρωτά:...

- Πώς τα καταφέρνεις και η διακυβέρνηση σου είναι τόσο αποδοτική και επιτυχημένη.

Δε μας λες και μας ποιο είναι το μυστικό;
- Να σου πω, το μυστικό είναι να είσαι περιστοιχισμένος από έξυπνους ανθρώπους.
Ο Σαμαράς δείχνει προβληματισμένος και τον ρωτά.
- Μα, πώς όμως θα ξέρω ότι οι άνθρωποι μου είναι πραγματικά έξυπνοι;
- Εύκολο. Θα τους κάνεις δύσκολες ερωτήσεις κρίσεως και θα αξιολογείς τις απαντήσεις τους.
Σηκώνει ο Obama το τηλέφωνο του και καλεί τον αντιπρόεδρο Joe Biden να παρουσιαστεί αμέσως.
- Δε μου λες Joe, αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος θα ήταν;
- Εύκολο, θα ήμουν εγώ, απαντά ο Joe Biden. Γυρνάει ο Ομπάμα στον Σαμαρά και του λέει:
- Βλέπεις; Είναι έξυπνος.

Ο Σαμαράς επιστρέφει στην Ελλάδα και καλεί στο γραφείο του τον Κεδίκογλου.
- Δε μου λες ρε Σίμο, αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος θα ήταν; Ο Κεδίκογλου κομπιάζει και απαντά:
- Πρόεδρε, να το ερευνήσουμε λίγο το θέμα και επανέρχομαι.
Βγαίνει έξω ο Κεδίκογλου, πάει βρίσκει τους συμβούλους του, τους ρωτά μα όλοι τους ήταν ανίκανοι να απαντήσουν. Στον διάδρομο συναντά βιαστικό τον Αβραμόπουλο και τον σταματά.
- Δε μου λες ρε Δημήτρη, αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος θα ήταν;
- Εύκολο, θα ήμουν εγώ, του απαντά εκείνος.
Τρέχει ο Κεδίκογλου στο γραφείο του πρωθυπουργού, ανοίγει την πόρτα και του λέει:
- Πρωθυπουργέ μου, σχετικά με εκείνο το πρόβλημα που μου θέσατε, βρήκα την απάντηση. Η απάντηση είναι ο Δημήτης Αβραμόπουλος.
Τότε σηκώνεται έξαλλος ο Σαμαράς, τρέχει προς το μέρος του Κεδίκογλου και με βροντερή φωνή του λέει: 
- Όχι ηλίθιε, η σωστή απάντηση είναι ο Joe Biden!

5 σχόλια:

  1. Τα καναρίνια


    Ο Αρσένης ο Άκης και ο Σημίτης πηγαίνουν στον Θεό. Ο Θεός τους λέει:
    - Μέσα σε αυτή την αίθουσα υπάρχουν 100 καναρίνια από τα οποία το ένα μόνο είναι αρσενικό. Όποιος το βρει θα πάει στον παράδεισο.
    Mπαίνει πρώτος ο Αρσένης και μετά από λίγο βγαίνει με θηλυκό.
    Μπαίνει ο Άκης, και αυτός βγαίνει με θηλυκό.
    Τέλος πάει και ο Σημίτης. Μετά από λίγο βγαίνει με χαμόγελο, κρατώντας το αρσενικό.
    - Πως τον βρήκες; τον ρωτάει ο Θεός
    - Εε μπήκα μέσα και τους είπα πως είμαι ο Σημίτης, και αυτός εδώ μου είπε: Στα τέτοια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ.....6 Οκτωβρίου 2013 στις 2:48 μ.μ.

    Να τι είναι πολιτική


    Ο Γιωργάκης, μπερδεμένος για το τι είναι πολιτική, ρωτά τον πατέρα του και εκείνος του απαντά με ένα παράδειγμα για να γίνει ακόμα πιο κατανοητός.
    - Ακου παιδί μου... Εγώ που φέρνω τα λεφτά στο σπίτι και δουλεύω για όλους σας, είμαι ο καπιταλισμός. Η μαμά σου που φροντίζει για τα προβλήματα της οικογένειας, είναι η κυβέρνηση. Η κουβερνάντα που προσέχει εσένα και τον αδερφούλη σου είναι η εργατική τάξη και το μικρό σου αδερφάκι είναι το μέλλον...
    Το παιδί ικανοποιημένο, πήγε για ύπνο, αλλά τον ξύπνησαν τα κλάματα του αδερφού του που ήθελε άλλαγμα...
    Σηκώνεται και πάει να ειδοποιήσει την μαμά του, την είδε όμως να κοιμάται και πήγε να μιλήσει στην κουβερνάντα. Όταν όμως άνοιξε την πόρτα, είδε μέσα και τον μπαμπά του σε τρυφερές στιγμές μαζί της και απορημένος έφυγε...
    Το πρωί και ενώ όλοι μαζί έτρωγαν το πρωινό τους, λέει ο μικρός
    - Μπαμπά, κατάλαβα τελικά τι είναι πολιτική!
    - Μπράβο Γιωργάκη μου, για πες μας λοιπόν τι είναι...
    - Μια ζωή ο καπιταλισμός θα πηδάει την εργατική τάξη, η κυβέρνηση θα κοιμάται και το μέλλον μας θα είναι χεσμένο..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ Π.....ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ6 Οκτωβρίου 2013 στις 2:50 μ.μ.

    Το έργο του Παπανδρέου!


    Είναι 3 πρωθυπουργοί:
    Ο Ομπάμα, ο Κάστρο και ο Παπανδρέου. Μια μέρα τους επισκέφτηκε ο Θεός και τους είπε:
    - Εγώ ο παντοδύναμος Θεός σας λέω ότι δεν είμαι ικανοποιημένος από το ανθρώπινο είδος. Κάθισα 7 μέρες και σας έπλασα; Ε! Λάθος μου έπρεπε να καθίσω περισσότερες! Για αυτό θα έρθω σε ένα μήνα να σας καταστρέψω.
    Πάει μετά ο Ομπάμα και λέει στο λαό του:
    - Έχω ένα καλό και ένα κακό νέο.
    1.Υπάρχει Θεός!
    2.Θα έρθει σε ένα μήνα να μας καταστρέψει.
    Πάει μετά ο Κάστρο και λέει στο λαό του:
    -Έχω δύο κακά νέα.
    1.Δυστυχώς υπάρχει Θεός.
    2.Θα έρθει σε ένα μήνα να μας καταστρέψει.
    Πάει και ο Παπανδρέου γεμάτος χαρά και λέει στο λαό του:
    -Έχω δύο καλά νέα να σας πω.
    1.Υπάρχει Θεός!
    2.Σε ένα μήνα θα έρθει να συνεχίσει το έργο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. Ο Καραμανλής στο Θεό

    Μια μέρα πήγε ο George Bush ο πρόεδρος των ΗΠΑ στο Θεό και τον ρωτάει:
    -Θεέ μου σε πόσα χρόνια η ΗΠΑ θα είναι η δυνατότερη χώρα στον κόσμο και θα κατακτήσει όλες τις άλλες? Απαντά ο Θεός σε 100 χρόνια. Ο George άρχισε να κλαίει. Μα γιατί κλαις Γεώργιε;
    -Δεν θα ζω ως τότε...
    Μετά από λίγο πάει ο Vladimir Boutin και ρωτά το Θεό:
    -Σε πόσα χρόνια η Ρωσία θα είναι η δυνατότερη χώρα στον κόσμο και θα κατακτήσει όλες τις άλλες? Σε 200 χρόνια. Ο Vladimir άρχισε να κλαίει, μα γιατί κλαις Βλαδίμηρε?
    -Δεν θα ζω ως τότε...
    Ακολούθως πάει ο Κωνσταντίνος Καραμανλής στο Θεό και τον ρωτά:
    -Σε πόσα χρόνια η Ελλάδα θα είναι η δυνατότερη χωρά στο κόσμο και θα κατακτήσει όλες τις άλλες; Ο Θεός άρχισε να κλαίει, Μα γιατί κλαις Θεέ μου?
    Δεν θα ζω ως τότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο πρωθυπουργός

    Ήταν ένας Γερμανός ένας Αμερικάνος και ένας Έλληνας.
    Λέει ο Γερμανός:
    - Εμείς έχουμε την καλύτερη τεχνολογία! Πήραμε έναν άνθρωπο χωρίς πόδι και του βάλαμε πόδι.
    Λέει ο Αμερικάνος:
    - Όχι εμείς την έχουμε. Εμείς πήραμε έναν άνθρωπο χωρίς χέρια και του βάλαμε χέρια.
    Λέει και ο Έλληνας:
    - ΑΑΑΑΑ!! Εμείς έχουμε την καλύτερη, πήραμε ένα άνθρωπο χωρίς κεφάλι του βάλαμε ένα σταφιδόψωμο και τον κάναμε Πρωθυπουργό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή