Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τρίτη 23 Απριλίου..... η εορτή του Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου μεταφέρεται τη Δευτέρα, 6 Μαΐου 2024.....Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου.....

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΟ : 3 φορές αλλά πάντα για το καλό σου !

Ένας τύπος πεθαίνει και κάνει την πιο κάτω συζήτηση με τη γυναίκα του:
- Τώρα που πεθαίνω θέλω να μάθω . Με έχεις απατήσει ποτέ;....

- Αντρούλη μου , μόνο 3 φορές αλλά πάντα για το καλό σου !
- Για το καλό μου ; Δηλαδή ;
- Ε , να . Θυμάσαι τότε που ήθελες να πιάσεις δουλειά στην τράπεζα και δεν σε ήθελε ο προϊστάμενος ; Ε , δεν σε πήραν τελικά ;
- Γυναικούλα μου , έκανες αυτό το πράγμα για μένα ; Και η δεύτερη ;
- Ε , να . Θυμάσαι τότε που δε σου έδιναν προαγωγή ; Ε , δεν την πήρες τελικά ;
- Γυναικούλα μου , είμαι κατασυγκινημένος ! Και η τρίτη ;
- Ε , να . Θυμάσαι τότε που κατέβαινες για δήμαρχος και σου έλειπαν 2000 ψήφοι ; Εεε , δε βγήκες τελικά ;

4 σχόλια:



  1. Ένας νιόπαντρος, ο οποίος πρόσφατα απόκτησε παιδί με τη σύζυγό του, γράφει γράμμα στη μητέρα του για να της ανακοινώσει τα χαρμόσυνα νέα:
    - Αγαπητή μητέρα, επιτέλους αποκτήσαμε κι εμείς ένα παιδί, το δικό σου εγγονάκι. Δυστυχώς όμως, η γυναίκα μου δεν έχει γάλα και αναγκαστήκαμε να δίνουμε στο μωρό γάλα από μια μαύρη γειτόνισσα, με αποτέλεσμα κάθε μέρα που περνάει, το παιδί μας όλο και μαυρίζει.
    Και η μητέρα του απαντάει:
    - Αγαπητέ μου γιέ, όταν γεννήθηκες εσύ κι εγώ δεν είχα γάλα. Αναγκαστήκαμε λοιπόν, να σου δίνουμε γάλα από κατσίκα. Αλλά τα κέρατα βλέπω τώρα τα βγάζεις…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Βαζελίνη

    Η πόρτα χτυπάει και η κυρία ανοίγει. Στο κατώφλι ένας ερευνητής αγοράς.
    - Καλημέρα σας κυρία μου. Κάνω μια έρευνα για τη βαζελίνη. Τη χρησιμοποιείτε καθόλου;
    - Πως, φυσικά, συνεχώς. Τη βάζω σε καψίματα, στις φτέρνες μου, στους αγκώνες μου.
    - Πουθενά αλλού;
    - Που δηλαδή;
    - Ε, να, τη χρησιμοποιείτε στο σεξ;
    - Α, ναι. Φυσικά! Αλείβουμε μ αυτήν το χερούλι της πόρτας της κρεβατοκάμαρας, για να μη μπορούν να την ανοίξουν τα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προβλήματα στύσης


    Ένας άντρας με πρόβλημα στύσης πάει στον γιατρό ...
    - Γιατρέ δεν έχω στύση .
    - Καλά θα σου χορηγήσω ενδοφλέβια στο πε*ς αυτό το κόκκινο υγρό .
    Μετά από μία εβδομάδα ο τύπος πηγαίνει ξανά .
    - Γιατρέ τίποτα δεν έγινε , κανένα αποτέλεσμα σου λέω .
    - Καλά , τότε θα δοκιμάσουμε αυτό το μπλε υγρό .
    Μετά από μία εβδομάδα ξανά στον γιατρό ...
    - Γιατρέ τι θα γίνει ; Δεν καταφέρνουμε τίποτα .
    - Καλά . Τελευταία προσπάθεια με αυτό το γκρι υγρό . Αν δεν πιάσει θα σκίσω το πτυχίο μου !
    Μόλις γίνεται η ένεση του τύπου του σηκώνεται ! Χαρούμενος πηγαίνει σπίτι και πηδιέται με την γυναίκα του όλο το βράδυ . Μετά από πέντε μέρες όμως , ακόμα να του πέσει . Πηγαίνει γρήγορα στον γιατρό .
    - Γιατρέ βοήθεια ! Τώρα δεν μου πέφτει !
    - Εμ , το τσιμέντο άμα πήξει ... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. Super ανέκδοτα για αντρόγυνα....

    Αγάπη μου...

    Αυτός είπε: Δεν ξέρω γιατί φοράς σουτιέν. Δεν έχεις και τίποτα να βάλεις μέσα!
    Αυτή είπε: Κι εσύ τότε γιατί φοράς σώβρακο, ε;

    Αυτός είπε: Όταν σε πρωτοείδα, ήθελα να σου κάνω έρωτα πολύ άσχημα.
    Αυτή είπε: Λοιπόν... τα κατάφερες!!!

    Αυτός είπε: Πέντε πόντους παραπάνω και θα ήμουν βασιλιάς.
    Αυτή είπε: Πέντε πόντους λιγότερο και θα ήσουν βασίλισσα.

    Αυτός είπε: Να δοκιμάσουμε απόψε καινούργιες στάσεις;.
    Αυτή είπε: Καλή ιδέα! Εσύ στο σίδερο κι εγώ στον καναπέ να ρεύομαι.

    Αυτός είπε: Ας βγούμε έξω να διασκεδάσουμε απόψε.
    Αυτή είπε: Ωραία, αλλά αν γυρίσεις πριν από 'μένα, άσε το φως στο xωλ αναμμένο!

    Αυτός είπε: Θα σε κάνω την πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο.
    Αυτή είπε: .......Θα μου λείψεις..!



    Κατά το βραδάκι ο άντρας πάει στο σαλόνι όπου η γυναίκα παρακολουθεί τηλεόραση:

    -Αγάπη μου, σου έφερα το ντεπόν κι ένα ποτήρι νερό…
    -Μα δεν έχω πονοκέφαλο!
    -Αχαααααααα…


    Ανδρόγυνο κάθεται στον καναπέ. Ο άνδρας λέει στη σύζυγο:

    - Πάω στοίχημα πως δεν μπορείς να μου πεις μια φράση που να με κάνει ταυτόχρονα ευτυχισμένο και δυστυχισμένο!
    Και η γυναίκα:...
    - Την έχεις μεγαλύτερη από τον υδραυλικό...


    Είναι ένα αντρόγυνο που κλείνουν 20 χρόνια γάμου.

    Τη μέρα της επετείου λέει η γυναίκα στον άνδρα:
    -Άνδρα μου τι θα κάνουμε σήμερα για να γιορτάσουμε την επέτειο μας, που κλείνουμε τα 20 χρόνια;
    Και λέει ο άντρας (το θεϊκό):
    - Ενός λεπτού σιγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή