Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Δεν πάει άλλο ρε πατριώτες

Να υποταχθώ;;;; Και βέβαια όχι ανάθεμα τη φύτρα σας άχρηστοι κουμανταδόροι...
Αμάν πια. Δεν πάει άλλο ρε πατριώτες, αλλά........
..Δεν αντέχω να βλέπω ένα μεγάλο κομμάτι του Λαού να δέχεται με κατεβασμένο παντελόνι κάθε μέτρο & ημίμετρο.
Δεν αντέχω να ακούω τον κάθε επίδοξο αρχηγό να σκούζει πως αυτός θα μας σώσει & να απαιτεί ευχαριστίες γιατί με την παρέα του κατάφεραν να οδηγήσουν τη Χώρα στην καταστροφή...

Δεν αντέχω τον Μπάρμπα Φώτη, τον αριστερό ντεεεεε!!!!!! να ζητάει από την κυβέρνησή του να αιτιολογήσει τους λόγους που επιβάλλει νέα μέτρα...Έλεος!!
Μου είναι αδύνατο να δεχτώ πως...καταστροφείς διεκδικούν αρχηγία κόμματος...αλλά....θα μου πεις, Ελλάδα είναι εδώ μοσχάρια οι ψηφοφόροι & οι κολλημένοι σίγουρα γίνεται κι αυτό Κοίτα να δεις, αυτοί που ισοπέδωσαν Εισοδήματα, Δικαιώματα, Θεσμούς...προβάλλουν & πάλι σα μελλοντικοί σωτήρες...
Αυτοί που εμπαίζουν/απειλούν/τρομοκρατούν μιά ολόκληρη Χώρα κι έναν ολόκληρο Λαό...φιλοδοξούν να (ξανά) κυβερνήσουν...
Αυτοί που δ ε ν συναινούσαν στο "λάθος" έγιναν συγκυβέρνηση με αυτό...το μόρφωμα , την τρικομματική ντεεεε.....
Δεν μπορώ...Δεν θέλω...
Να ακούω να μου μιλούν για την ανά τρίμηνο σωτηρία...
Για το χρέος μου προς την Πατρίδα...
...που απαιτεί Ανθρωποθυσίες...
...που προϋποθέτει 'Όλεθρο...Καταστροφή...
...που επιβάλλει Εξαθλίωση και Υποταγή.
Χόρτασα ρε πατριώτες από τις συνεχείς σωτηρίες...τις μηνιάτικες Χαντζάρες... την καθημερινή μαύρη προπαγάνδα...
τους γενναίους υπουργούς και βουλευτές που βάλανε τα στήθη τους μπροστά να μας σώσουν αλλά μας έχουν τεντώσει στο πήδημα!!!!!!!!
Ντρέπομαι...
Με τους πασόκους που σαστίζουν...τους νεοδημοκράτες που σφυρίζουν...
τους αριστερούς που τραυλίζουν...
Ντρέπομαι...
Για την αφεντιά μου την τιποτένια...
Τη βολή μου...τη Δειλία μου...την Ανοχή μου...Αλλά κουφάλα νεκροθάφτη δε θα τα καταφέρεις, αξίζει πολλά το τομάρι μου.......ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΗς ΤΡΙΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΤΟΥΖΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου