Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Α'Ι' ΣΤΟΝ ...''ΚΟΡΑΚΑ'' ΜΕ ΤΟΝ Σ.Χ.Ο. ΙΤΕΑΣ-ΚΙΡΡΑΣ.

Ένας ...παράξενος Ορειβάτης!

   ''....Άντε και μου αρέσουν τα βουνά και η ορειβασία.  Άντε και ενώ δεν είμαι μέλος στον Σ.Χ.Ο. Ιτέας-Κίρρας, μόλις πήρα τηλέφωνο ...

στο 22650-32100 (γιατί το άλλο, το 6945-703548, μίλαγε συνέχεια), μου απαντήσατε ότι ναι, με παίρνετε μαζί σας στα Βαρδούσια.  Άντε λοιπόν και έρχομαιΣαββατιάτικα 15 Ιουνίου, καταμεσήμερο, στις 14:00' στα γραφεία του Συλλόγου για να φύγουμε για το βουνό.  Πώς θα πάμε ρε παιδιά στο καταφύγιο;  Από την Ιτέα με τα πόδια;  Θα υπάρχει λεωφορείο, θα βάλουν κάποιοι τα αυτοκίνητά τους, ή με ταξί; Δεν το λέτε!. Και άντε φτάσαμε εκεί πάνω. Θάχει βραδυάσει φαντάζομαι. Θα βρούμε τίποτα να φάμε;  Να πάρω μαζί μου το κάτι τίς μου;  Λίγα κεφτεδάκια, καμμιά πατατούλα τηγανιτή, καμμιά φετούλα με ντομάτα, το περίσευμα από το χθεσινό παστίτσιο ή κανένα σαντουϊτσάκι;  Κρασί, καμμιά μπυρίτσα ή έστω νεράκι θα βρούμε εκεί πάνω; Τα λένε αυτά τα πράγματα βρε παιδιά!  Μην ξεκινήσω απροετοίμαστος!
  Και που θα κοιμηθούμε;  Στο πάτωμα; '' Επτά νομά, σ' ενα δωμά''  που λέει κι ο Νταλάρας;  Δηλαδή να πάρω πυζαμούλες και παντόφλες;  Κι αν είμαστε πολλοί και δεν χωράμε, γιατί δεν λέτε:  ''μέχρι τόσους μπορούμε να πάρουμε μαζί μας;''  Να ξέρουμε ρε παιδιά!
  Άντε και κοιμηθήκαμε, άντε και βρήκαμε και καφεδάκι το πρωΐ μαζί με κουλουράκι.  Μετά;  Θα το πάρουμε με τα πόδια και για πόση ώρα;  Είναι μακρυά από το καταφύγιο η κορυφή ''Κόρακας'';  Θα μεσημεριάσουμε εκεί πάνω;  Θάχει κανένα καφενείο για τσιπουράκι, ή θα γανιάξουμε για νερό;  Να  ξέρω και να κάνω τα κουμάντα μου ρε πατριώτες, για να έχω και κανένα παραπανίσιο μπουκαλάκι μαζί μου! 
   Φαντάζομαι ότι μετά το ''πάτημα'' της κορυφής και τα συνεπακόλουθα, δεν θα το νυχτώσουμε εκεί πάνω.  Θα πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής, έτσι δεν είναι;  Μονοκοπανιά όμως, ή μήπως θα έχει και  άλλη στάση στον δρόμο;  Έχει σημασία που το ρωτάω, γιατί το βραδάκι της Κυριακής, θέλω νάμαι στο ''Κυριακοπούλειο'' γύρω στις 8 η ώρα, γιατί θα τραγουδήσουν τα παιδιά τουΩδείου Ιτέας. Να ξέρω λοιπόν όλες τις λεπτομέρειες.  Και να ευχαριστηθώ το βουνό και να καμαρώσω για την προσπάθεια των παιδιών στο Ωδείο.  Θα πάρω τηλέφωνο ρε παιδιά, για να συνεννοηθούμε. Γιατί θέλω νάμαι μαζί σας...'' 

ΠΗΓΗ :epikourositeas.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου