Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου.....

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Απέστειλαν ψήφισμα οι γονείς του δήμου Δελφών στον Υπουργό και ζητούν ραντεβού με το Γενικό Γραμματέα: Γιγαντώνονται οι αντιδράσεις


Ραντεβού με τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου παιδείας κ. Θανάση Κυριαζή έχουν ζητήσει οι εκπρόσωποι των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείου του δήμου Δελφών....
από τη βουλευτή Φωκίδας κ. Α.Μανδρέκα, χωρίς όμως να έχουν έρθει σε επαφή και να έχουν ενημερώσει τους εκπροσώπους της Δωρίδας.

Αν και το θέμα του υποβιβασμού σχολείων καίει το νομό μας, ισοπεδώνοντας όλα τα σχολεία, φαίνεται ότι κάποιοι επιλέγουν να παίξουν σκληρά πολιτικά παιχνίδια διχάζοντας τους γονείς. Ενδεικτική η περίπτωση της Δωρίδας, που προφανώς η μαζική και οργανωμένη παρουσία της στο συλλαλητήριο ενόχλησε σφόδρα κάποιους και έθιξε τα συμφέροντά τους, η οποία όχι μόνο δεν ενημερώθηκε για το ραντεβού που κλείνουν οι γονείς του δήμου Δελφών, αλλά κάποιοι εντέχνως διέσπειραν ότι είχαν κάνει δικό τους ραντεβού και πήραν διαβεβαίωση ότι δεν θα πειραχθούν τα σχολεία τους. 
Τ’ όσα διασπείρονται για την περιοχή της Δωρίδας δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα, καθώς δεν έχει γίνει κανένα ραντεβού γονιών ή δασκάλων της Δωρίδας, όπως μας επιβεβαίωσε ο πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων Κώστας Ηλιόπουλος. Το μόνο ραντεβού που έγινε ήταν του αντιδημάρχου Κώστα Αντωνόπουλου, όπου δεν υπήρξε καμιά απολύτως δέσμευση από πλευράς της πολιτικής διοίκησης του Υπουργείου. 
Αξιοσημείωτο είναι επίσης και το γεγονός ότι από το κοινό ψήφισμα των συλλόγων γονέων που απεστάλη στον υπουργό Παιδείας κ. Κ.Αρβανιτόπουλου απουσιάζει παντελώς το 2ο Δημοτικό Σχολείο Άμφισσας, ενώ όπως πληροφορηθήκαμε ο πρόεδρός του δεν συμμετέχει ούτε στις κοινές συναντήσεις, παρότι το σχολείο θίγεται και από 8/θέσιο προτείνεται 6/θέσιο. Επιπλέον, την ημέρα που έγινε η διαδήλωση στην Άμφισσα, το σχολείο όχι μόνο δεν έκλεισε, αλλά φαίνεται ότι δεν ενημερώθηκαν καν οι γονείς. 
Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ότι κάποιοι προσπαθούν να διασπάσουν τους γονείς και τους δασκάλους, καθώς η διαδήλωση είχε πρωτοφανή δυναμική και συμμετοχή και προφανώς κάποιοι  θορυβήθηκαν.

Οι εξελίξεις
Το τελευταίο διάστημα ολοένα και σε περισσότερους νομούς ξεσπούν έντονες αντιδράσεις, καθώς πολλοί προϊστάμενοι Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας δεν ενημέρωσαν κανέναν και απάντησαν εν κρυπτώ στην πρόταση του υπουργείου. Σε πολλούς νομούς λοιπόν η ενημέρωση γίνεται με τεράστια καθυστέρηση και πάντα ανεπίσημα, καθώς το έγγραφο του υπουργείου δεν το έχει κανένας άλλος, εκτός από τους προϊσταμένους και τους περιφερειακούς διευθυντές. 
Οι αντιδράσεις πάντως είναι έντονες και σε πολλές περιοχές έχουν κλείσει και σχολεία, όπως στην Πάρο, τη Ρόδο, τη Νάξο, την Κω, τη Νίσυρο, τη Σέριφο, τη Σύρο, την Νάξο, την Ικαρία κ.π.α. 
Στο νομό μας πάντως, το Δημοτικό Συμβούλιο Δελφών με ψήφισμά του τάχθηκε κατά της υποβάθμισης σχολείων και της μείωσης οργανικότητας, ενώ στο ραντεβού που θα γίνει με το Γενικό Γραμματέα του υπουργείου θα συμμετέχει και ο Δήμαρχος. Τη μέρα εκείνη δε έχουν αποφασίσει να κλείσουν τα σχολεία.
Οι γονείς πάντως αφήνουν ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα για την περαιτέρω στάση τους, η οποία θα καθοριστεί μετά την συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα. Κυρίαρχες προτάσεις είναι η συλλογή υπογραφών, ενώ δεν αποκλείουν και το κλείσιμο μακράς διαρκείας των σχολείων.

Tο έγγραφο του υπουργείου
Αξίζει να σημειωθεί ότι τους πίνακες με τις προτάσεις υποβιβασμού συνόδευε το ακόλουθο έγγραφο:
ΘΕΜΑ:«Μεταβολές σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2013-2014»
Από ελέγχους που έχουν διεξαχθεί στα καταχωρημένα στοιχεία του Ηλεκτρονικού Συστήματος Καταγραφής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Survey), έχει διαπιστωθεί ότι μεγάλος αριθμός σχολικών μονάδων διατηρεί αυξημένη οργανικότητα, η οποία είναι δυσανάλογη με το μαθητικό δυναμικό που έχει στο ενεργητικό της. Ενόψει της έκδοσης Υπουργικών Αποφάσεων σχολικών μεταβολών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σας αποστέλλουμε πίνακες Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων των περιοχών ευθύνης σας και παρακαλούμε για τις απόψεις σας σχετικά με την οργανικότητά τους.
Ειδικότερα, στους πίνακες εμφανίζεται η κάθε σχολική μονάδα με την οργανικότητα και το μαθητικό δυναμικό όπως δηλώνεται στο Ηλεκτρονικό Σύστημα Καταγραφής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας (Survey) καθώς και στήλη με το τι οργανικότητα θα έπρεπε να έχει κάθε σχολική μονάδα βάσει του μαθητικού της δυναμικού.
Επειδή είστε βαθύτεροι γνώστες της κατάστασης των σχολικών μονάδων της περιοχής σας, και των ειδικότερων συνθηκών που τις περιβάλλουν, παρακαλούμε όπως έχουμε την άποψη σας για την οργανικότητα κάθε σχολικής μονάδας καθώς και τυχόν παρατηρήσεις σας.
Παρακαλούμε όπως αποστείλετε συμπληρωμένους τους πίνακες μέχρι την Παρασκευή 05-04-2013  στην ηλεκτρονική διεύθυνση 
t09dypd@minedu.gov.gr .

Η ΑΝΑΠΛ. ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΓΕΝ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
 ΕΥΔΟΚΙΑ ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΗ

Η πρόταση για τη Φωκίδα
Δημοσιεύουμε ξανά την πρόταση του υπουργείου για τα σχολεία του νομού μας.
Δήμος Δελφών
Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Άμφισσας από 9/θέσιο να υποβιβαστεί σε 6/θέσιο.
Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Άμφισσας από 8/θέσιο να υποβιβαστεί σε 6/θέσιο.
Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Άμφισσας από 8/θέσιο να υποβιβαστεί σε 5/θέσιο.
Το 4ο Δημοτικό Σχολείο Άμφισσας από 6/θέσιο να υποβιβαστεί σε 4/θέσιο.
Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ιτέας που πρόπερσι προέκυψε από τη συγχώνευση του 1ου με το 2ο προτείνεται από 12/θέσιο να υποβιβαστεί σε 9/θέσιο.
Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ιτέας από 6/θέσιο να υποβιβαστεί σε 5/θέσιο.
Το Δημοτικό Σχολείο Κίρρας από 6/θέσιο να υποβιβαστεί σε 4/θέσιο.
Το Δημοτικό Σχολείο Χρισσού από 2/θέσιο να υποβιβαστεί σε 1/θέσιο.
Το Δημοτικό Σχολείο Δελφών από 6/θέσιο να υποβιβαστεί σε 4/θέσιο.
Το Δημοτικό Σχολείο Δεσφίνας από 6/θέσιο να υποβιβαστεί σε 4/θέσιο.
Το Δημοτικό Σχολείο Γραβιάς που σταδιακά τα προηγούμενα χρόνια κατάργησαν και συγχώνευσαν όλα τα σχολεία των γύρω χωριών από 6/θέσιο προτείνεται να υποβιβαστεί σε 4/θέσιο.
Το Νηπιαγωγείο Γραβιάς από 2/θέσιο προτείνεται να υποβαθμιστεί σε 1/θέσιο.
Το Δημοτικό Σχολείο Πολυδρόσου, που πρόπερσι καταργήθηκε το Γυμνάσιο και μάλιστα όταν είχε δαπανηθεί ένα μεγάλο ποσό για την αποκατάσταση του σχολείου, προτείνεται από 6/θέσιο να υποβιβαστεί σε 4/θέσιο.
Το Δημοτικό Σχολείο Επταλόφου από 3/θέσιο να υποβιβαστεί σε 2/θέσιο.
Το Δημοτικό Σχολείο Γαλαξιδίου από 8/θέσιο να υποβιβαστεί σε 5/θέσιο.
 

Δήμος Δωρίδας
Το Δημοτικό Σχολείο Ερατεινής από 6/θέσιο να υποβιβαστεί σε 4/θέσιο.
Το Δημοτικό Σχολείο Ευπαλίου από 6/θέσιο να υποβιβαστεί σε 4/θέσιο.
Το Δημοτικό Σχολείο Λιδωρικίου από 6/θέσιο να υποβιβαστεί σε 4/θέσιο.

 Η αναβάθμιση
Η μοναδική αναβάθμιση σχολείου που προτείνεται για το νομό μας αφορά το Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας το οποίο από 3/θέσιο προτείνεται να γίνει 4/θέσιο και αυτό διότι έχει προκύψει από τη συνένωση τριών σχολείων και όπως είναι φυσικό έχει αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών του.
Το ψήφισμα
Στο ψήφισμα που υπογράφουν οι Σύλλογοι Γονέων των Δημοτικών Σχολείων 1οι, 3ου, 4ου Άμφισσας, 1ου, 3ου Ιτέας, Κίρρας, Γραβιάς, Χρισσού, Δεσφίνας, Γαλαξιδίου, Δελφών και Επταλόφου και των Νηπιαγωγείων Δελφών, 1ο, 2ο, 3ο, Γραβιάς και Επταλόφου, αναφέρονται τα εξής:
Κύριε Υπουργέ,Στις 19/4/2013 πραγματοποιήσαμε συνέλευση των Διοικητικών Συμβουλίων των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων του Δήμου Δελφών με θέμα το από 02/04/2013 με Αρ. Πρωτ. 44506 Δ4 2-4-2013 έγγραφό σας προς τους Περιφερειακούς Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στη Συνέλευση αυτή συζητήθηκε το περιεχόμενο του εγγράφου σας, τα ενδεχόμενα που απορρέουν από αυτό και οι κινητοποιήσεις που ακολούθησαν την δημοσίευση του και καταλήξαμε σε αποφάσεις, μία εκ των οποίων είναι και η αποστολή του παρόντος.
Με την δημοσίευση του προαναφερόμενου εγγράφου σας, δημιουργήθηκε αυτόματα κινητοποίηση στους γονείς και κηδεμόνες των εκπαιδευτικών τομέων της περιοχής μας, με αποτέλεσμα την Σύγκληση των Δ.Σ. των Συλλόγων για πρώτη φορά με πίεση από τους γονείς προς τα Δ.Σ., για πρώτη φορά με τέτοια συμμετοχή και ταυτόχρονα σχεδόν σε όλους τους εκπαιδευτικούς τομείς, χωρίς να υπάρχει καμία αρχική μεταξύ μας επικοινωνία και συντονισμός. Κατά κοινή ομολογία των μελών των Δ.Σ. το θέμα σε όλες τις Γενικέ; Συνελεύσεις περιορίστηκε αποκλειστικά, σε ότι αφορά την Παιδεία και τα σχολεία μας, παρά τις πιέσεις που απορρέουν από τις ακραίες ιδιαιτερότητες της εποχής, για γενίκευση της συζήτησης και δεν δόθηκε (όπως και δεν επιθυμούμε αρχικά να δοθεί), καμία πολιτική προέκταση στο θέμα, πέραν αυτής που αναπόφευκτα έχει από μόνο του. ως εκ τούτου, μπορείτε να κατανοήσετε, ότι ως Δ.Σ. εκφράζουμε τις θέσεις και προθέσεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των μελών των Συλλόγων μας και τίποτα περισσότερο ή λιγότερο Για τις κινητοποιήσεις που ακολούθησαν τις Γενικές Συνελεύσεις και την καθολική συμμετοχή των Γονέων και Κηδεμόνων σε αυτές, έχετε ήδη ενημερωθεί από τα αρμόδια όργανα του Υπουργείου σας και τους Διευθυντές των Σχολείων. Το ψήφισμα μας που κοινοποιήθηκε στις 16/04/2013 προς τους Τοπικούς Αιρετούς καθώς και τους: κ. Περιφερειακό Δ/ντή Α/θμιας Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας και κ. Δ/ντή Π.Ε. Ν. Φωκίδας, απαντήθηκε άμεσα ή έμμεσα από όλους και όπως γνωρίζουμε, όλοι έχουν πάρει σαφή θέση, υπέρ των αιτημάτων μας και την μη μείωση της οργανικότητας και περαιτέρω υποβάθμισης των σχολείων μας. Άρα στην συνέχεια όποιας συζήτησης και επικοινωνίας, το θέμα αφορά αποκλειστικά και μόνο το Υπουργείο σας, γι’ αυτό και επικοινωνούμε απ’ ευθείας μαζί σας.
Κύριε Υπουργέ, διαβάσαμε προσεκτικά το έγγραφο της Υπηρεσίας σας, καθώς και δημοσιεύματα σχετικά με αναλυτικότερα στοιχεία του εγγράφου σας. Κατανοούμε ότι τα αναγραφόμενα σχετικά με τις οργανικότητες των σχολείων μας, είναι τα αρχικά αποτελέσματα μιας αυτόματης επεξεργασίας δεδομένων από ένα ψηφιακό πρόγραμμα και αναγνωρίζουμε την απόσταση που κρατά ο συντάκτης του εγγράφου από αυτά παραπέμποντας στους Περιφερειακούς Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για τις δικές τους υποδείξεις. Κατανοούμε, ότι αυτή η διαδικασία είναι τυπική και συμβαίνει κάθε χρόνο αυτή την εποχή και ότι οι τελικές αποφάσεις λαμβάνονται τυπικά, μετά την ολοκλήρωση του σχολικού έτους. 
Θέλοντας να συμβάλουμε στο μέγιστο δυνατό, στο να κατανοήσετε και τις δικές μας θέσεις, επιλέξαμε ως προτιμότερο, το να γίνουμε πιθανά υπερβολικά αναλυτικοί, από το να διακινδυνέψουμε, να μην φτάσουν μέχρι εσάς, κάποια στοιχεία που θα μπορούσαν να παίξουν ρόλο στις τελικές σας αποφάσεις.
Ήδη, με επικοινωνία που είχαν μαζί σας οι Αιρετοί και οι Αρμόδιοι της περιοχής μας, σας έχουν παρουσιάσει μία σειρά επιχειρημάτων υπέρ των θέσεων μας. Θεωρούμε, ότι εκ της θέσεώς σας ως υπεύθυνος για την εκπαίδευση των παιδιών όλης της Ελλάδας, δεν είστε αυτός στον οποία χρειάζεται να αναφέρουμε και να αναλύσουμε την σπουδαιότητα και ιερότητα της Παιδείας για την κοινωνία των ανθρώπων. Και ο πιο αμόρφωτος γονιός, που έχει στην ευθύνη του μόνο τα δικά του παιδιά, κατανοεί και επιλέγει, να φτάσει την προσωπική του διατροφή στα όρια της υγείας του και να απαρνηθεί την καθημερινότητά του, προκειμένου να προσφέρει στα παιδιά του, αυτά που η εποχή καθιστά απαραίτητα εφόδια εκπαίδευσης.
Αναπόφευκτα, πρέπει να κάνουμε αναφορά στην πολιτική διάσταση του θέματος, γι’ αυτό θα το κάνουμε με όσο πιο απλό τρόπο γίνεται και επιθυμώντας να αποφύγουμε οποιαδήποτε επέκταση πέραν του χώρου της παιδείας. Οποιαδήποτε μεταβολή στο χώρο της Παιδείας, για να γίνει αποδεκτή θα πρέπει να αφορά προσπάθεια, να συνεχίσουμε ν υπάρχουμε σαν χώρα και σαν κοινωνία και απαραίτητο συστατικό μιας τέτοιας προοπτικής, είναι η αντιμετώπιση των προβλημάτων με αυστηρή ιεράρχηση των αξιών και την προοπτική των πραγμάτων σε βάθος χρόνου. Η Παιδεία έχει την δική της ιστορική αναμφισβήτητη κυρίαρχη θέση, σε αυτές τις διεργασίες και πιστεύουμε ότι και εσείς δεν διαπραγματεύεστε την θέση αυτή.
Σας μεταφέρουμε επιπλέον ενδεικτικά ένα μόνο προβληματισμό γονέων (απλών καθημερινών Ελλήνων πολιτών), που κυριάρχησε στα Συμβούλια και επικροτήθηκε ομόφωνα και ανεπιφύλακτα από όλους. Πως είναι δυνατόν να θεωρείται, ότι έχουμε κάτι κοινό με τους βορειοδυτικούς Εταίρους μας και να γίνει αποδεκτό, το παιδί στο ελληνικό σχολείο να κάνει μάθημα σε περιορισμένο χώρο σε 25μελή τμήματα που μπορεί να είναι και δύο τάξεων ταυτόχρονα (με βιβλία γραμμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Υπουργείου σας για 16μελή τμήματα) και να τσακώνεται με τον συμμαθητή του από τον εκνευρισμό για το ποιος θα προλάβει να πάρει την κιμωλία, ενώ στον μαθητής της όποιας άλλης βορειοευρωπαϊκής χώρας θα διατίθενται το προσωπικό του «i-Rad» σε ολιγομελή τμήματα και ευρύχωρες αίθουσες.
Κε Υπουργέ, παρακαλούμε να κατανοήσετε τα εξής: όλα αυτά που συμβαίνουν, τα βιώνουμε, τα επεξεργαζόμαστε και καλούμαστε να τα αντιμετωπίσουμε στην έντονη και εκ των πραγμάτων καχύποπτη για όλους εποχή μας. Κατά κοινή ομολογία όλων, εμείς επιθυμούμε την επικοινωνία μαζί σας με ευθύτητα και ειλικρίνεια. Η περιοχή μας έχει πληρώσει διαχρονικά την άσκηση των κακών πολιτικών, που οδήγησαν στο γενικότερο Εθνικό σημερινό πρόβλημα. Έχουμε ήδη υποστεί σοβαρή υποβάθμιση ως περιοχή, από τις περικοπές που έγιναν προ έτους. Πληθυσμός που έφυγε τις τελευταίες δεκαετίες προς μεγάλα αστικά κέντρα επιστρέφει, λόγω των ακραίων Εθνικών συνθηκών στην περιοχή και όλοι μαζί δεν έχουμε άλλη επιλογή. Είμαστε «εγκλωβισμένοι» και υποχρεωμένοι, στο να κάνουμε ότι και αν χρειαστεί, για να προστατέψουμε τα σχολεία μας και την παρεχόμενη σε αυτά Παιδεία.

Έχετε ενημερωθεί για τις ιδιαίτερες συνθήκες της περιοχής μας. Το κόστος μετακίνησης των μαθητών, σε όλες τις περιπτώσεις κλεισίματος σχολείων, αντισταθμίζει σε μεγάλο βαθμό την εξοικονόμηση από τις περικοπές, ενώ ταυτόχρονα καταδικάζει σε μαρασμό την περιοχή που έμεινε χωρίς σχολείο. ακόμα και στις κωμοπόλεις, σε περίπτωση συνύπαρξης σε γειτονικούς τομείς, 6θέσιου με, 5θέσια ή 4θέσια σχολεία, θα οδηγήσει νομοτελειακά σε σύντομο χρονικό διάστημα στην μετακίνηση των μαθητών προς το 6θέσιο, με αποτέλεσμα το κλείσιμο σχολείων ακόμη και σε αναπτυσσόμενες περιοχές. Η Παιδεία χρειάζεται πάντα και συνεχώς βελτίωση, που μπορεί να αφορά στον εξορθολογισμό πολλών παραμέτρων της, όχι όμως περικοπές της οργανικότητας και υποβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε επίπεδο μείωσης του προβλεπόμενου διαθέσιμου χώρου ανά παιδί, την αύξηση των μέγιστων προβλεπόμενων παιδιών ανά τάξη και είναι αδιανόητο το στρίμωγμα να συνοδεύεται και από μείωση της οργανικότητας, που θα οδηγήσει μεγάλες πληθυσμιακά τάξεις να συστεγάζουν δύο εκπαιδευτικά έτη.
Ως μέλη και ως εκπρόσωποι των Συλλόγων αλλά και ως συντονιστές – παρατηρητές των εν λόγω Γενικών Συνελεύσεων, σας διαβεβαιώνουμε, ότι  όλοι οι Γονείς και Κηδεμόνες που συμμετείχαμε στις συνελεύσεις, θεωρούμε πολύτιμη την κάθε μέρα της εκπαίδευσης των παιδιών μας. Παρ’ όλα αυτά στις Γενικές Συνελεύσεις, το ελάχιστο μέτρο εκδήλωσης της κάθετης και απόλυτης αντίθεσης μας, σε σκέψεις περεταίρω υποβιβασμού των σχολείων μας, ήταν το κλείσιμο των σχολείων, το οποίο μάλιστα ψηφίστηκε σε όλες τις περιπτώσεις ομόφωνα ή με σχεδόν απόλυτη πλειοψηφία. Πιστεύουμε ότι μπορείτε να εκτιμήσετε την σοβαρότητα με την οποία αντιλαμβανόμαστε τις υπέρμετρες επιπτώσεις που θα έχει στα σχολεία μας και στην εκπαίδευση των απιδιών μας, λήψη μέτρων όπως ο υποβιβασμός της οργανικότητας τους.
Κε Υπουργέ, γνωρίζουμε όπως αναφέραμε και στην αρχή, ότι θεσμικά οι αποφάσεις για την οργανικότητα των σχολείων, λαμβάνονται μετά την ολοκλήρωση του σχολικού έτους (άρα την εποχή που τα σχολεία θα είναι κλειστά) και ότι σε πρώτη ματιά, το όλο θέμα αφορά μόνο, ένα αυτόματο πόρισμα μιας ψηφιακής επεξεργασίας δεδομένων. Ευχόμαστε δε να αποδειχτεί, ότι οι κινητοποιήσεις μας ήταν υπερβολικές. Όπως σας προαναφέραμε όμως, εκ των πραγμάτων είμαστε «εγκλωβισμένοι» και υποχρεωμένοι να μην περιμένουμε παθητικοί και άπραγοι έως το τελικό αποτέλεσμα. Γι’ αυτό θα θέλαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, το συντομότερο δυνατόν, προκειμένου να συζητηθούν και πιθανόν να ειπωθούν. Σε αυτή την κατεύθυνση σας ζητάμε: συνάντηση ολιγομελούς επιτροπής του Συντονιστικού Οργάνου της Συνέλευσης των Διοικητικών Συμβουλίων των Συλλόγων μας και θα προσπαθήσουμε αυτό να γίνει παρουσία και των Αιρετών εκπροσώπων της περιοχής μας.
Με σεβασμό στο χρόνο σας, θα θέλαμε να επαναλάβουμε την πίεση του χρόνου που προκύπτει εκ των πραγμάτων και να σας ενημερώσουμε, ότι η συνάντηση αυτή θα θέλαμε να γίνει το πολύ μέχρι το τέλος της πρώτης μετά το Πάσχα εκπαιδευτικής εβδομάδας,  οπότε και έχει καθοριστεί να γίνουν οι επόμενες Γενικές Συνελεύσεις των Συλλόγων μας προκειμένου να ενημερωθούν τα μέλη μας. Εκτιμούμε ότι ο χρόνος είναι αρκετός για μια συνάντηση, που στην περίπτωση που όλα αυτά αφορούν μια παρεξήγηση, δεν θα απαιτηθεί ιδιαίτερος χρόνος από το πρόγραμμά σας. 
Μετά από συνεννόηση με τους αιρετούς μας, θα επικοινωνήσουμε με τη γραμματεία σας στη κατεύθυνση αυτή. 

http://www.orafok.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου