Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Νίκος Χατζηνικολάου: «Δεν έχω Πόρσε – Έχω ευαισθησίες»

Απάντησε πριν από λίγο ο Νίκος Χατζηνικολάου στο tweet 
του Φ. Κρανιδίωτη, ο οποίος ...

νωρίτερα σχολίαζε ότι «όταν ο «Ρασκόλνικοβ» ξαναπεί να στείλει το πτώμα του «πατέρα» του, θα πάει ο Χατζηνικολάου να το πάρει με την Πόρσε. Είναι πιο πονόψυχος». Ο γνωστός δημοσιογράφος απάντησε λοιπόν: «Πόρσε δεν έχω. Λίγο μυαλό και ευαισθησία για να μη λέω ανοησίες σαν τις δικές σου μάλλον έχω…». Εν αναμονή νέων τιτιβισμάτων λοιπόν! 


  1. Όταν ο "Ρασκόλνικοβ" ξαναπεί να στείλει το πτώμα του "πατέρα" του,θα πάει ο Χατζηνικολάου να το πάρει με την Πόρσε.Είναι πιο πονόψυχος
Πόρσε δεν έχω.Λίγο μυαλό και ευαισθησία για να μη λέω ανοησίες σαν τις δικές σου μάλλον έχω...

2 σχόλια:

  1. ΤΡΟΜΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ --ΚΑΤΑΝΤΙΑ--ΔΙΑΛΟΓΟΥ-- ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ
    ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ?

    Ν.Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καμαρώστε τον σφογκοκολάριο του Σαμαραντώνη.
    Και είναι γιος , αν δεν κάνω λάθος , του αείμνηστου, τού Έλληνα,τού Γιάννου Κρανιδιώτη που βρήκε τραγικό θάνατο από τη γνωστή πτώση του ελικοπτέρου.
    Κρίμα Φαίλο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή