Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Για να πιεις καφε στην Λαρισα πρεπει να γνωριζεις........


Οι ροκερ του Θεσσαλικου καμπου δεν πινουν φρεντο στη Σκουφα μιλωντας φλωρικα αθηναικα.Οι ροκερ στη Λαριζονα πινουν φραπε στη πλατεια Ταχυδρομειου και για να κατσεις διπλα τους πρεπει να μαθεις να μιλας σωστα τη διαλεκτο τους.Γιδι ε γιδι.


Ει φιλος!=Τσκςςς τσκςςς!
Yo man=που συσυ ε;
Αφταρας=Φτικας/Φταρλας
Ψηλος και αχαρος=Στιλιαρας
Μπαγλαμας=Χλιαρας
Βλακας=Σιουτος
Πανυβλακας=Σιουρδος/Χαπας
Βλακας με περικεφαλαια=Γκιζνταντι/γκιζας
Γκαου=Κτουκ
Γκαου μπιου=Γκαιν
Ουφο=Ταγαρας
Κουκουρουκου=Γκαγκας
Σιωπιλος τυπος=Μουγκαβος
Φευγατος/Στην κοσμαρα του=Το χει ανταρα
Καμενος=Φουρτακιασμενος
Εκαψε φλαντζα=Παρατορσε
Χοντρουλης με σφιχτο κορμι=Τσουπωτος
Ακουραστος εραστης=Βαρβατσελ
Παθητικος γκει=Σφουρλιαγκος/Ροχτυπς
Ενεργειτικος γκει=Κωλοφαγος
Ειναι τραβεστι=Εχειγκαργκαλιανφκο(καρωτιδα)
Skinbead=Γουλης
Κοριτσι με λεπτες γαμπες=Κλιτσιναρω
Κοριτσι με χοντρες γαμπες=Νταμτζανα
Μαλακισμενη=Γιδα
Ευκολη γκομενα=Βαζενκο
Πεταμενη=Μπαζο
Τι νεα ψιψινα;=Ει γατουλ!
Μωρο μου=Ζγουρι μου
Ψιλολιγνη μυταρου ασχημη=Γκαλιαμανα
Το μωρο με κανει οτι θελει=Ειμαι χλιαμπουρας
Την ειδε και καλα φκομενα=Τσουτσουλωθκε
Εγινε φαση=Εγινε μουχαμπετ
Φασωθηκαμε=Μαρκαλωθκαμε
Καυλα λυσσα ελλειψη σεξ=Γκαργκανα /φουρτακα
Γλειψε μου το στηθος=Ματσαλαμ τα βζα
Τον ηπια=Με εφαγε η χαρχαλα
Εφαγα ηττα=Καταπια γκουστερα/Καταπια μπακακακια
Μη μου λες μαλακιες=Αι κατουρα τα ποδαριασ
Επεσα πανω στη γκομενα τυχαια=Ντηνμπλιατσιαξα
Κατσικωθηκε σπιτι μουΜπαστακωθηκε/Βουνιασε
Ειμαι too busy,εχω συσκεψη=Τρωω χαμαλα
Ειμαι down ,den exv kefi=Zapakiaska
Βγες εξω επιτελους=Ξεμπουχνιασε
Φρεντο γλυκο με σιροπι=Φρεντο γλυκο χωρις να κρατσαναει η ζαχαρ
Στο beach barμε βαρεσε ο ηλιος=Λιβακωθηκα
Το κλαμπ εχει ουρα να μπεις=Βαραει στρουγκα
Φινεται χαμος=Φινεται συστριχο
Περναμε τελεια ουαου=Την περναμ κοτσαν
Ο djεπαιξε χαλια=Μας κλαρσε τα αυτια
Την ακουσα=Ζαβλακωθηκα
Την ακουσα μεχρι λιποθυμιας=Μ ηρθε αχαμνα/ζακατησα
Hangover=Αντραλα

3 σχόλια:

  1. ΣΤ ΖΒΑΛΑ ΟΜΟΥΣ ΑΜΑ ΠΙΝΙ ΚΑΦΕ ΚΙ ΔΕ ΓΚΑΤΑΛΑΒΕΝΙ ΚΑΤ ΤΙ ΛΕΝΙ*
    ΤΣΛΙΣΣ ΚΟΡΝΑΡΙΤΚΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχετικά με τα Σουβαλιώτικα σύντομα με .......έκπληξη!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μη Ξηφλιάις του λαγούλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή