Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Μαρτυρία που συγκλονίζει


Συγκλονιστική η μαρτυρία καρκινοπαθούς μητέρας, που παλεύει με την αρρώστια χωρίς τα απαιτούμενα χρήματα για θεραπεία και φάρμακα
«Είναι 2 χρόνια και κάτι μήνες που έχω καρκίνο στο στήθος. Αν και ανήκω στις «τυχερές» γυναίκες, γιατί ο γυναικολόγος μου, μου γράφει τις ενέσεις που πρέπει να κάνω, το κόστος τους είναι 150 ευρώ. Για πέντε χρόνια πρέπει να πληρώνω περισσότερα από 1000 ευρώ το χρόνο», αναφέρει η Σουζάνα Παραγκαμιάν.
Η Σουζάνα και ο σύζυγός της, είχαν....
ένα τυροπιτάδικο, αλλά λόγω κρίσης, μετά από 27 χρόνια, αναγκάστηκαν να κλείσουν το μαγαζί τους. Τώρα είναι άνεργοι και οι δύο, ενώ και τα παιδιά τους δεν έχουν βρει ακόμα δουλειά.
Η Σουζάνα, «ανεβαίνει το Γολγοθά» της, χωρίς χρήματα, που χρειάζονται για την αντιμετώπιση της ασθένειας.  «Το μεγαλύτερο πρόβλημα, το αντιμετωπίζω με τα χειρουργεία» λέει η ίδια στον Ελεύθερο Τύπο. «Πήγα στον νοσοκομείο Άγιος Σάββας  και μου είπαν να περιμένω, γιατί ήμουν το νούμερο 367». Η Σουζάνα έκανε πολλά χειρουργεία. Σε ένα από αυτά, δεν είχε τα 2.500 ευρώ που χρειάζονταν. Και έκανε την επέμβαση με τοπική αναισθησία για να πληρώσει μόνο τα 1000 ευρώ.
«Δεν τρέμω μήπως εμφανιστεί πάλι ο καρκίνος», λέει. «Αλλά μην μου πουν ότι χρειάζομαι χειρουργείο, αφού δεν έχω τα χρήματα να μπω πάλι σε αυτή τη διαδικασία».

Πηγή:Ελεύθερος Τύπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου