Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου.....

Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Άνοιγμα σε Παν. Παπαϊωάννου ο Φωκικός

Συνέντευξη του Πανουργιά Παπαϊωάννου στο «FL NEWS» για τον Φωκικό.
"Εάν μου πουν ότι έχουν στόχο να ανεβάσουν την ομάδα στην πρώτη κατηγορία θα το σκεφτώ σοβαρά".

Πρόσφατα ο πρόεδρος του Φωκικού, Σίμος Παπαδημητρίου, έκανε ανοικτό κάλεσμα στον Πανουργιά Παπαϊωάννου να συμμετάσχει στην ομάδα της Άμφισσας....
«Καλώ τον φίλο μου, συνάδελφο και συμπατριώτη μου κ. Πανουργιά Παπαϊωάννου να συμμετάσχει ενεργά και δυναμικά από όποιο πόστο και με όποιο τρόπο ο ίδιος επιθυμεί, στην μεγάλη προσπάθεια που καταβάλει ολόκληρος ο νομός Φωκίδας να έχει το καμάρι της περιοχής μας, τον Φωκικό, δυνατό και ανταγωνιστικό στο πρωτάθλημα της Football League, με όποιες ρομαντικές βλέψεις υπάρχουν» είχε επισημάνει.

Το «FL NEWS» κατάφερε και ήρθε σε επικοινωνία με τον Πανουργιά Παπαϊωάννου, ο οποίος μίλησε για το κάλεσμα του Παπαδημητρίου. Ξεκαθάρισε πάντως ότι προέχουν οι συζητήσεις με τον Παναιτωλικό, αφού επιθυμεί να αγοράσει την ομάδα του Αγρινίου. Ο 42χρονος επιχειρηματίας έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Ήμουν και θα είμαι χορηγός στον Φωκικό. Το αν θα συμμετάσχω πιο ενεργά στην ομάδα, αν δηλαδή θα μπω ως κύριος χρηματοδότης, θα εξαρτηθεί από τις συζητήσεις που θα έχω με τον μεγαλομέτοχο του Παναιτωλικού, Φώτη Κωστούλα.
Πριν τελειώσω τις διαπραγματεύσεις με τον Παναιτωλικό, δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο. Στον Φωκικό υπάρχουν πολλά ερωτηματικά. Πρέπει να λύσει αρκετά ζητήματα, όπως για παράδειγμα το γηπεδικό. Εγώ για να πάρω μια ομάδα, θέλω είτε να είναι στη Σούπερ Λίγκα, είτε να στοχεύει στη Σούπερ Λίγκα. Ο Φωκικός θα κάνει μια γενική συνέλευση στην οποία θα δώσω κι εγώ το παρών. Εάν μου πουν ότι έχουν στόχο να ανεβάσουν την ομάδα στην πρώτη κατηγορία θα το σκεφτώ σοβαρά. Εάν ξεκαθαρίσουν ότι θέλουν απλά να μείνουν στην κατηγορία, θα συνεχίσω να είμαι απλός χορηγός. Ξαναλέω όμως, ότι όλα θα εξαρτηθούν από τις συζητήσεις με τον μεγαλομέτοχο του Παναιτωλικού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου