Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 18 Απριλίου σήμερα......

Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

«Με λένε Σπύρο και είμαι μ...ς» Η απάντηση στο βίντεο της Κατερίνας Μουτσάτσου

Βίντεο - απάντηση στην Κατερίνα Μουτσάτσου από χρήστη του διαδικτύου. Αναφέρεται στις δυσκολίες που βιώνει η Ελλάδα και επιλέγει να βροντοφωνάξει I am M*lakas... (Vid)


Η απάντηση στο βίντεο της Κατερίνα Μουτσάτσου, που με υπερηφάνεια δηλώνει Ελληνίδα, έρχεται από τον Σπύρο, ο οποίος βροντοφωνάζει πως όχι μόνο είναι Greek αλλά και... Malakas!
"Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος, αλλά ούτε και τεμπέλης. Η χώρα μου έχει από τους μικρότερους δημόσιους τομείς στην Ευρώπη και δουλεύω τις περισσότερες ώρες τον χρόνο από οποιονδήποτε άλλον στον κόσμο", σημειώνει με την αρχή του βίντεο.
Αναφέρεται στις διαδηλώσεις, τονίζοντας ότι δεν μπορεί να διαμαρτυρηθεί χωρίς η αστυνομία να του επιτεθεί με χρήση χημικών.
Τη χώρα μας δεν τη κυβερνούν καν οι πολιτικοί που ψηφίζουμε, καθώς είναι απλοί εντολοδόχοι, παρά ταύτα συνεχίζουμε και ψηφίζουμε κάθε φορά τους ίδιους, δηλώνει ο Σπύρος.
«Μου λένε ψέματα και εγώ τους ξαναψηφίζω. Μου κλέβουνε τη ζωή και εγώ τους ξαναψηφίζω. Μου κλέβουνε τα όνειρα και εγώ τους ξαναψηφίζω…».
"Δεν έχει πια σημασία τι θα ψηφίσω. Η χώρα μου κάνει πάντα ότι της λέει η Ε.Ε. και η ντόπια ελίτ", τονίζει και αφού περιγράφει τα προβλήματα που έχουν διογκωθεί στην Ελλάδα και καταλήγει να βροντοφωνάξει My name is Spyros and I am M*lakas!
Στο τρίλεπτο βίντεο που έχει ανεβάσει στο διαδίκτυο υπάρχουν και εικόνες από το βίντεο που δημιούργησε η Κατερίνα Μουτσάτσου, προκαλώντας ποικίλα σχόλια.

Δείτε την απάντηση του Σπύρου στο βίντεο της Κατερίνας Μουτσάτσου:






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου