Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Δεν θα είναι υποψήφιος με τη ΔΗΜ.ΑΡ.στη Φωκίδα ο Αντώνης Ιωάννου


Δεν θα είναι τελικά υποψήφιος με τη Δημοκρατική Αριστερά ο Αντώνης Ιωάννου.
Διαβάστε τη δήλωσή του:

Με μεγάλη μου λύπη και πολλή σκέψη, πήρα την απόφαση να μην είμαι υποψήφιος βουλευτής Φωκίδας, με το συνδιασμό της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ. 
Σοβαροί λόγοι υγείας στάθηκαν εμπόδιο και έτσι αποφάσισα να μην συμμετέχω στην εκλογική διαδικασία, παρ'όλο που η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ μου έκανε την τιμή να με προτείνει. 
Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ κ. Φώτη Κουβέλη για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου. 
Καλώ όλους τους συντοπίτες μου, να υπερψηφίσουν το ψηφοδέλτιο της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ στη Φωκίδα, με τις άξιες υποψήφιες Μαρία Χατζηθωμά και Μάγδα Ζαφειροπούλου. 
Δηλώνω δε, ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για την διάδοση των ιδεών της Ανανεωτικής Αριστεράς, της Σοσιαλδημοκρατίας και της Οικολογίας.

Αντώνης Ιωάννου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου