Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 18 Απριλίου σήμερα......

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Καυστική ανακοίνωση απο την πρόεδρο της Τιθορέας



Προς Δημοτικό Συμβούλιο Αμφίκλειας – Ελάτειας, με έδρα την Κάτω Τιθορέα.

Απευθυνόμενη προς όλους εσάς, τους εκλεγμένους, αρμόδιους και υπεύθυνους, οφείλω να σας κάνω γνωστό με αυτή την επιστολή, πως αδυνατώ να συνεργαστώ με την παρούσα Δημοτική αρχή, για τους παρακάτω λόγους.
  1. Καμία απόφαση του Τοπικού Συμβουλίου Τιθορέας από αρχής της θητεία μου μέχρι σήμερα, δεν έχει έρθει στο Δημοτικό Συμβούλιο για συζήτηση.
  2. Σε καμία επιστολή-αίτημα του Τοπικού Συμβουλίου καθώς και των τοπικών φορέων, δεν έχω λάβει απάντηση.
  3. Δεν είναι ξεκάθαρες οι αρμοδιότητες των αντιδημάρχων με αποτέλεσμα, για οποιοδήποτε θέμα προκύπτει στην κοινότητα, να απευθύνομαι στους αρμόδιους αντιδημάρχους και να με παραπέμπουν στον τοπικό αντιδήμαρχο. Αυτός με τη σειρά του να με παραπέμπει πάλι πίσω σε αυτούς ή στο Δήμαρχο και ο Δήμαρχος να με παραπέμπει στους παραπάνω αρμόδιους. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ-ΑΠΡΑΞΙΑ.
  4. Κατά τη διάρκεια της θητείας μου, σε χώρους της κοινότητας, έχουν γίνει κάποια έργα (εργασίες στο Δημοτικό σχολείο, όπως βάψιμο, ηλεκτρολογικά, μπετά) για τα οποία ουδέποτε ενημερώθηκα και οι πληρωμές των οποίων εκκρεμούν.
  5. Εκκρεμούν οι πληρωμές εργατών, για εργασίες που έγιναν κατόπιν δικών μου αιτημάτων. Οι εργάτες προχώρησαν στις εργασίες κατόπιν συμφωνίας με τους αρμόδιους του Δήμου και τώρα απαιτούν να πληρωθούν από εμένα προσωπικά, κατόπιν υποδείξεως του Πολύμερου Γεώργιου. Συγκεκριμένα ζητούν να τους πληρώσω από το ποσό των 1000 ευρώ, της πάγιας προκαταβολής του οικονομικού έτους 2011. Από την στιγμή που δεν μπορείτε να δώσετε λύσεις εδώ και ενάμιση χρόνο για τα παραπάνω, είμαι υποχρεωμένη απέναντι στους δημότες της Τιθορέας, να απευθυνθώ στους ιεραρχικά ανωτέρους σας, προκειμένου να δοθούν άμεσα λύσεις.
Η Πρόεδρος
Της τοπικής Κοινότητας Τιθορέας
Ρόδη Φωτεινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου